frndzone 、:Haenul ft. Jungkook.

110 3 1
                                    

Sesi kenal . baru ada feel.

***

Hai nama saya Haenul. Kalau orang yang dah biasa dengan Haenul, panggil nul pun dah ok. Nul tak nak bebel panjang sangat. Nul cuma nak kongsi dengan korang macam mana rasa kena friendzone.

Ok, kita mulakan dengan sesi kenal mengenal.

Kita mulakan dengan mengenali Nul. Baiklah, nama sebenar Nul, Han Haenul. Umur nul dah 18. Next sem Nul dah naik 19. Nul ada tiga orang adik-beradik.

Anak sulung, Han yaemi. 25  years old. Perempuan.

Kak Yaemi dah berkahwin dan memiliki seorang anak lelaki bernama Kim Yujin. Nama abang ipar nul, Kim Seokjin. 27 years old. Gwacheon, Korea.

Anak kedua ialah Nul.

Anak ketiga, Han Junwoo. 15. Lelaki.

Budak ni nakal, keras kepala dan tak nak langsung dengar cakap aku. Tapi, bolehlah hensem juga.

Ew.

Nama mama Nul, Han Yooin. 42. Busan, Korea.

Seorang yang penyayang, penyabar dan garang pada ketiga-tiga orang anaknya. Sikit.

Nama papa Nul, Han Jaein. 51 Daegu, Korea.

Papa nul baik, hardworking paling penting sangat sporting! ❤

Dulu sebelum kak yaemi dan abang seokjin berkahwin, papa bekerja di syarikat abang seokjin. Tapi, sekarang dah berhenti dan jadi petani moden.

***

Hai saya Jungkook. Nul panggil saya dengan nama panggilan Kook. Tapi, kalau korang nak panggil saya sayang pun tak apa. lagi Kook suka. HAHAHAHA.

Friendzone? Kook tak pernah kena friendzone. Kook yang friendzone-kan orang ada lah. HAHAHAHA. Okok, kita serious.

Bermula dengan mengenali Kook.

Dalam buku ni, nama full Kook Jeon Jungkook. Umur Kook dah 18 dan yes, sem depan Kook dah naik 19. Kook hanya ada dua adik- beradik.

Anak sulung, Jeon Jaejun. 29 years old. Lelaki ye.

Dia ni solo a.k.a tak berpunya. Ada yang berminat? Pm kook ASAP. HAHAHAHA.

Anak kedua, me. Jeon Jungkook.

Mama Kook pula, Jeon Gyumi. 43 years old. Busan, korea.

Mama lemah lembut, baik dan sayang kook. ♡

Nama ayah kook. Jeon Junki. 45. Busan, korea.

Garang em. ♡

****

Insta Kook : _jjk.bts

Insta Nul : _h.haenul.

@ FollowUs_friendzone

___❤

Not______real don't FOLLOW.

FRIENDZONE ✔  Where stories live. Discover now