Werkdag-Ongeval beknelling

4 0 0
                                    

Het is ochtend. Rick is erg mooi en heeft totaal GEEN zin in zijn werk. Maar hij moet denkt hij bij ze eigen. Hij loopt naar de badkamer en maakt zich klaar. Na het aankleden gaat hij ontbijten en pakt daarna de auto sluitels en sluit alles af. Aangekomen op zijn werk gaat ie met tegenzin zitten bij de dagelijkse vergadering. En pakt de 5de kop koffie van vandaag. Wanneer hij begint met werken gaat net zijn pieper. Hij zwaait ff naar de baas zodat hij weet dat er een uitruk is. Rick rent naar zijn auto, stapt in en rijdt of naja scheurt weg. Hij rijdt naar de kazerne die aan de andere kant van het kleine dorp is. Hij is net op tijd en gaat als laatste zitten en roept "VOL" de bevelvoerder praat tegen de meldkamer "0531 uitgerukt voor een ongeval beknelling. Zijn de HV en de OVD ook aanrijdend over" bij een ongeval beknelling is het standaard procedure dat de HV en de OVD mee worden gealarmeerd. Al snel word er doorgeven "0531 ter plaatse samen met de OVD" de HV is wat later aangezien die uit 2 dorpen verder op moest komen. En de OVD die was in de buurt. Ze zijn ter plaatse. Rick pakt direct het red gereedschap. Er zijn 2 auto's in aanraking gekomen, 1 bestuurder is ongedeerd maar de andere zit bekneld. Direct beginnen zij met de auto openknippen al snel word de persoon eruit gehaald. 'AC de 0531 hier wij zijn ongeval meester over' word doorgegeven. Ongeval meester houd eigenlijk het zelfde als brandmeester in.

Vuur en VlamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu