52mukaddes

63 8 3
                                    

İlk önce bize kendini tanıtır mısın?

-Bildiğiniz üzere ben Mukaddes .On dokuz yaşındaa üniversite öğrencisiyim .Çok renkli bir hayatım yok.Kendi hlinde yaşayan birisiyim .

Tamam sıradaki soru buraya nasıl üye oldun?

-Aslında buranın varlığından bile haberim yoktu.Yzdıklarımı deftere biriktirip sonunda atıyordum çünkü yazılarım konusunda hem bencil hemde çekingendim.Nurselin adlı arkadaşım ki kendiside yazıyor bir gün elime bilgisayarımı tutşturup buraya yazmamı ve hikayelerimin çok değerli olduğunu söyledi.Bir sene sadece okuyuculuk yaptım ve adını söylemek istemem ukala ve cahil bir yazar yüzünden yazmaya başladım.

Bende öyle düşündüğüm için bu kitaba hem kitap yazan hemde yazmayan herkesle röportaj yapıyorum zaten

-çok mantıklı insanları tanıma fırsatın oluyor

Evet .Peki sıradaki soru kitabını bize anlatabilir misin

-Tabiki.Öncelikle Sarsılmaz ego benim ilk komedi hikayem.Onu yzarken çok eğleniyordum ve beğenilmese bile içimden bölüm yazmak geliyordu.Birazda kızgın olduğum için böyle bir moda yaratmak istedim çünkü herkes hikayelerinde kusursuz kızları anlatıyordu.Sanki şişman insanların duygu problemi varmış gibi.Rita sadece bir kahraman değil benim gözümde .Onun özgüvenine hayran yüzlerce kız var ve bunların iç açıcı mesajalrı bana geldikçe amacıma ulaştığımı düşünüyorum.

Kitabını tanıttığın için teşekkürler peki Polla veya Rita ile bir gün röportaj yapabilir miyiz

-tabiki onlar içinde elimden geleni yapaya çalışırım .Ben teşekkür ederim :D

Çok teşekkürler sıradaki soru sarsılmaz ego'nun 3. bir kitabı çıkıcak mı?

-hayır herşey dozunda bıraklımalı diye düşünüyorum ama özel bölümleri kesmeyi düşünmüyorum :D

Buna çok mutlu oldum.şimdi bu seninle alakalı.Kendini erkek gözüyle nasıl tanımlardın

-Şöyle söyleyeyim.Ben erkeklerin gözünden kendime baksam sadece arkadaş kalırdım.Aşkı bazıları yazar bazıları yaşar.Ben yazanlardanım sanırım.Kız arkadaş olmak konusunda hiç başarılı değilim çünkü izin almaktan ilişki kuralarından,özgürlüğümün kısıtlanmasından aşırı korkarım o yüzdn de hayali karakterleri terih ediyorum .

Düşüncelerini çok iyi belli ediyorsun. Peki yazmaya ne zaman başladın?

-yedinci sınıfın sonuydu sanırım .Aslında ben küçükken bile günlük tutanlardandım.Yzamayınca nefes alamayan tipler olur ya karşında bir adet ondan duruyor.Üniversiteye baaşladığım için yoğun yazamıyorum ama kendime mini bir defter edindim düşüncelerimi yazmak için.Herkesin hayaatta aşık olduğu bir şey varsa ben kesinlikle yazmaya aşık olanlardanım.

Anlıyorum. sıradaki soru kitabının karakterleri hakkında bilgi verir misin?

-Tabiki.Öncelikle Ritadan başlayayım.Rita hayata karşı hep bir şekilde kilosu yüzüne vurularak yaşamış özgüveni kurutulmuş ama en ufak bir kıvılcımla patlama yapan bir kız.Her zaman sıradan olmayı başarmış ama iş Pollo ya gelince o bile içindeki dişisel yanı tanıyamam kafası karışık ama polo ya aşık olduğunu kabullenen bir kurban benim gözümde.Pollo ise ailesini çok küçük yaşta kaybetmenin verdiği yalnızlık ve yıllardır intikam planı yapmanın bencilliği ile kavrulmuş birisi.Pollo aşkı hesaba katmadan yaşamış ama bence aşk konusnda bir ergenden farksız .Rita dan nefret ettiğini sanırkn bile aşk kokan cümlelerine hayranlık uyandırmamak elde değil.Sanırım şu an oluşturduğum karaktere asılıyorum pardon :Dİkisi hakkında ortak söyleyeceğim şey ise aslında tüm insanlık için geçerli bu insanlar hayallerini aşkı hesap etmeden kurarlar aşk kapılarını çaldığında kurdukları hayalleri onlara göre şekillendirirler yani aşık olmadan kurulan hayallerin çoğu havada kalıyor.Pollo ve Rita yada böyle oldu.Onlar aşkın acımasızlığına ve kaderin onlar için hazırlamış olduğu oyunda sadece iki aşık.

BAYA YETENİKLİSİN. EN SEVDİĞİN ŞARKIII

-en sevdiğim şarkı bruno mars talking to the moon :D o şarkı sanki benim hayal dünyamın merdivenlerimi önüme diziyor gibi geliyor

Baya güzel parçadır. Hobilerin ne peki?

-Çok fazla kitap okurum ama asıl sevdiğim şey keşfetmek.Akadalarımla dağın etkelerinde garip şeyler incelemeyi efsane si olan yerlerde garip şeylere bakmayı sanırım çok seviyorum.

bunlar çok güzel benimle röportaj yaptığın teşekkürler

asıl ben teşekkür ederim zaman ayırdığın için :D

:D

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin