Deniztyler

79 7 0
                                    

Bize kendini tanıtır mısın?

-Tanıtamam sanırım, bende emin değilim pek kendimden. 20 yaşındayım, üniversiteye gidiyorum. Oldukça yoğun zamanlar geçirdiğimi söyleyebilirim. Mesela, hem okul hem ödevler hem sınavlar hem de gittiğim bir kurs var. Ayrıca burada yazmakta başlı başına bir yorgunluk sebebi.Kahveden ve yağmurlu havalardan hoşlanmam. Alışverişi sevmiyorum, pembeden nefret ederim. Beğendiğim her şarkıyı dinlerim, her filmi izlerim. Ama benim baş tacım K-Dramalarım, animelerim ve mangalarım. Onun dışında, bu aralar yazmaya biraz ara vermek istiyorum ama bu hikayeyi hemen bitirip öyle bir şeylere karar vereceğim sanırım.

Peki yakışıklı dükün çirkin karısını yazmanı sağlayan şey ne?

-Klasik hikayeler. Erkeklerin hepsi çok yakışıklı, kızlar ise çok güzel. Düşündüm; çirkin biri sevilemez miydi? Tabi, sevilebilirdi. Bende yazdım.

Çok haklısın ama bana göre dükün karısı çirkin değil sadece çilli düşüncem doğru mu?

-Yok, bildiğiniz çirkin :)

Biraz onu tanımlar mısın?

-İngilizler'in aksine sarışın değil, koyu kumral. Çilleri çok ama çok fazla. Yüzüne göre biraz geniş burnu ama güzel dudakları var. Yüzüne bakınca çilleri nedeniyle yüzünüzü buruşturabilirsiniz. Çünkü çok fazlalar.

Genede normal olarak çooook çirkin sayılmaz neyse bu konuyu geçiyorum. Bana yakışıklı dükümüzü anlatır mısın?

-Kadınlardan nefret eden biridir -yani öyleydi. Babasının başka bir kadınla ilişkisini öğrenince, onlardan nefret eden bir canavara dönüşüyor. Ama bu canavarın korkunç bir yani var: Fazla yakışıklı, hem de çok fazla. Normalde çok tatlı biriyken, birden farklı birine dönüşebiliyor ve maalesef hep sorunlarından kaçan biri.

Cidden ilginç bir kişilik peki bu kitap benim gözümden mükemmel peki ya senin gözünden?

-Berbat. Cidden berbat. Dönem hikayelerini yazamayacağımı avaz avaz bağıran bir kitap oldu. Şimdi olsa daha farklı yazardım sanırım. Olayları daha iyi kurgular, karakterleri daha iyi süsler, hatta klasik olan yerleri çıkarırdım.

Bence öyle düşünmemelisin çünkü bir kitapta bu kadar çok ağladığımı hatırlamıyorum. Peki berbat olarak düşünmenin asıl nedeni ne?

-Şimdi ki yazma yetim daha çok geliştiği için öncekileri beğenmeme durumu. Ayrıca o zaman çok acemiydim.

Acemiyken bu kadar iyi yazdıysan şimdi mükemmel yazıyorsundur değil mi? :)

-Hala beğenmiyorum ki... Hep gelişmek bir yazarın kaderi sanırım.

Haklısın peki hobilerin veya fobilerin var mı?

-Şu aralar hiçbir şey ilgimi çekmiyor açıkcası.

Anlıyorum peki bize kitabını anlatır mısın?

-Ailesi tarafından sevilmeyen zavallı Calanthe eski sevgilisi tarafından da ihanete uğrayınca kendisini iyice kötü hissetmeye başlar ve sonunda kendisinin lanetli olduğununa inanır. Bu esnada hiç beklenmeyen bir teklif gelir. İngiltere Cemiyeti'nin en yakışıklı Dük'ü ona evlenme teklifi gönderir ve çirkin kızımız için yeni bir hayat başlar.

Bu kitaba aşığım♡♡. Peki bize bir kitap önerir misin? İster watty ister normal.

-Ateşböceği Yolu.En sevdiğim kitaptır.

Kesinlikle okuyacağım peki en sevdiğin hayvan?

-Bilmiyorum hepsini çok severim. Ama yunus balıkları ayrı güzel.

Çok tatlılardır.:D

-Gülümsüyormuş gibi değiller mi ama?

Evet :)Benimle röportaj yaptığın için teşekkürler ve son söylemek istediğin bir şey var mı?

-Ben teşekkür ederim :)

RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin