Kris:apa...
Scoups:asal hyung tekan butang no. 10
Kris:bak kata author... 'Kalau nak berjaya....kena berani... Kalau taknak berjaya... Pergi arwahkan diri sendiri'
Minhyun:HYUNG NI MACAM NAK ARWAHKAN DIRI SENDIRI JE!
Kris: itu barulah style 😎korang tahu... Kita kenalah lain daripada yg lain(memberi ajaran sesat)
All:-_-
Krekkkkk
Skrin digital tersebut menunjukkan no. 10...pintu lift itu terbuka dengan perlahan diiringi dengan suara yang mengerikan seperti suara jeritan seseorang yang berada dalam kesakitan....
All:bunyi a-apa tuh
Jin:gelapnya.... (Peluk kris)
Kris Jin:(berpandangan)
"Sejenak ku termenungggg awan pun mulai murung tiada siulan siulan bebird bebirdddd~~~"
All:(buat muka jijik)
Jin :(sepak baekhyun) JANGAN MEMEKAK BOLEH TAK!!!
baekhyun:(terkeluar dari lift) auch... Sakit dong!!! (Menggedik)
Tiba tiba pintu lift itu tertutup tanpa baekhyun sedar...
Dalam lift
Kris: Weh! Asal tutup nih (tekan butang) weh baekhyun terperangkap camne nih! Takleh bukak weh!
Jin:ANAK BYEON!!!!! Tunggu situ elok elok!!!
Skrin digital lift itu bertukar nombor menyebabkan semua terkedu
10 ½
Tingkat 10
Baekhyun:eh asal gelap dan senyap je nih! Korang asal tak keluar lagi tuh? (Pusing belakang)
.....
Baekhyun :MANA PINTU LIFT WOI!!! MANA DORANG!!! SEMUA TINGGALKAN AKU KER! LAH AKU NIH PEREMPUAN!! AKU TAHULAH AKU PALING ANNOYING TAPI PERLU KE NAK JADIKAN AKU KORBAN!!! (nak nangis)
"Noona janganlah nangis...."
Baekhyun:s-sapa tuh
"Sini...."
Baekhyun :mana kau...lah tempat nih gelap...tak nampak lah (raba suis lampu ) hah ! Jumpa pon! Wah terangnya~
Tiba tiba lampu lampu mula berkelip
Baekhyun: jangan lah main lampu....saiya tak suka .....ada nampak mummy happy (buat muka)
"Noona~ teman adik boleh tak"
Baekhyun: mana anda
"Noona ~saya kat sini"
Baekhyun:janganlah main main....ish mana pintu lift nih...bukan ke sepatutnya kat sini (gelisah)
Berderau darah baekhyun apabila melihat sekumpulan orang yang berada dalam keadaan tak terurus menuju ke arahnya dengan senyuman yang menyeringai...
YOU ARE READING
[H]DO YOU WANNA ALIVE OR DIE ?!
Horrorsambungan HORROR MALAY FANFIC EXO BTS SVT WN1.... BOOK 2.... (HIATUS)