Situasi member² lain
Baekhyun:WEH APASAL PINTU TU MAKIN RETAK DO!!!
Hoshi:OMO OMO!!!
Tit tit...Tit tit...
Woozi:shit.
Suho: Haip! Tak baik carut!
Woozi:cuba korang tengok tu
All:apa
Woozi:(tunjuk satu arah)
_____________________________
42 : 12 : 02
______________________________
Sungwoon: sejak bila natang tu ada kat situ siak!
Mingyu: asal nombor belakang tu cepat nau undur
Kris: What de fuc--(terpandang death glare suho) --fish.
Suho:(muka acah proud dengan hubby yang dah insaf taknak carut)
Luhan:macam ni jelah.... Jom kita masuk dalam pintu tu
Scoups: siyes ah hyung! Hyung nak jumpa lagi ke natang natang hantu yang mungkin lagi pelik daripada yang kita pernah jumpa
Luhan:cuba kau tengok pintu tu! Aku syak dorang mesti dalam bahaya gila sekarang ni! So, aku tak kira! Kita kena tolong dorang jugak... Lagi cepat kita tolong dorang habiskan apa yang dorg kena buat, lagi cepat kita akan dapat kunci yang keempat dan keluar dari sini.
Jeonghan:tapi hyung kena ingat pasal apa yang dua member unb cakap sebelum ni... (Pandang atas)
All:(ikut Jeonghan)
Flashback
"Korang aku nak cakap something...... Tapi harap korang tabah..... Game nih korang kena cepat cepat selesaikan..... Actually kami pon adalah mangsa game tuh jgak..... Sbb tuh kami terperangkap kat alam roh tuh... Kami tak dapat cari kunci yg dia nk dalam masa yg dia ttpkan..... Kalau korang berjaya dlam misi nih.... Semua yg terperangkap dalam alam roh ni akan keluar.... Termasuk kitorang dan korang skali...... Tapi--"
"--ada risikonya....... Bukan sahaja manusia yg terperangkap dalam alam roh ni jer akan keluar..... Penduduknya skali akan kluar..... Sbb tuh kitorang takut untuk cari kunci tuh...... Kalau dapat pon........ nyawa alam manusia akn dalam bahaya... Kitorang sikit jer bilangannya ...jadi korg kan ada please tolong cari kunci tuh.... Lagipon korang byk kot... "
End Flashback
All:(berpandangan)
Kai: bahaya weh kalau macam tu...
luhan:takpe, benda tu kita fikir nanti²...sekarang kita kena fikir selamatkan member lain yang kat dalam pintu tu je...
Taehyung:jap.... Tapi, siapa yang nak masuk dalam pintu tu tolong dorang... Semua skali ke atau beberapa orang je?
Jin:(terharu) //first time, anak aku sorang ni tanya soalan yang cerdik, auch~//
All:(pandang luhan)
Luhan:asal semua pandang aku?
Seungkwan: Kan hyung kedua yang paling tua antara kitorang.. Hyung lah buat keputusan...
Luhan:Fine. Macam ni apa kata kita bahagi kepada dua kumpulan.... Satu group stay sini... Yang satu lagi ikut aku pergi masuk pintu tu... Amacam, setuju?
YOU ARE READING
[H]DO YOU WANNA ALIVE OR DIE ?!
Horrorsambungan HORROR MALAY FANFIC EXO BTS SVT WN1.... BOOK 2.... (HIATUS)