4.rész

22 1 0
                                    

Ahogy megláttuk azt a lényt nagyon beparáztunk, ő lépkedett felénk és hirtelen megragadta a kezem és kezdett elfutni velem nagyon gyorsan, én már nagyon sírtam de nem tudtam elfutni tőle, hátra fordultam és Félix rohant utánam ott volt már mellettem és kicsit máshogy nézett ki mint eleve. Megragadta a kezem és ki futott velem az erdőből a lény futott utánunk de nem ért utol.
Kiértünk az erdőből..

Én:Nagyon köszönöm Félix. - mondtam sírva.

Félix:Szívesen.

-mondta, majd megölelt és nyugtatott.

Én:Hogy lehet hogy ilyenek vannak itt?

Félix:Nagyon rég óta itt vannak, elmesélem csak érjünk oda a búvóhelyemre. Oda is értünk bementünk és sok családi kép volt ott ők is kicsit másképp néztek ki mint mások mármint sápadt fejük volt mint Félixnek amikor futott.

Félix: Itt  is lennénk. Tehát ez nagyon régen kezdődött még az erdő teljesen biztonságos volt, egy középkorú nő mindig bemenet az erdőbe természet filmet csinálni mert bent az erdő nagyon szép és hát elég nagy és azon a napon amikor kiment beesett egy barlang féleségbe és meglátot egy lámpást ahogy megfogta egy évtizedek óta ott lakozó női lélek lakult benne és belement a nő testébe és a nő átváltozott gonosszá, ilyesztő lényeket teremtett és az arra járó embereket is atváltoztatta vagy ilyesztő lénnyé vagy növénnyé.
Hát ez történt.

Én:Uuu.. Ez nagyon durva és rémisztő.

Félix:Tudom.

Ott ültünk egy helyben kB. 5percig aztán Félix megszólalt.

Félix:Ideje lenne haza menni mert holnap suli lesz.

Én:Igazad van, de én nem merek ki menni.

Félix:Ne félj hazakisérlek.

Én:Oké.

Félix mellett nem félek annyira meg kedves is és bátor. Hát elindultunk és haza is értem megölelt és azt mondta.

Félix:Ami most történt ne mond a  szüleidnek.

Én:Rendben.

Félix:Amúgy nagyon jó társaság vagy lehetnénk barátok?

Én: Persze.

Félix: Szuper akkor holnap tali, Szia.

Én:Szia.

El is ment nagyon gyorsan. Bementem próbáltam halkan, hogy ne haljon meg engem senki, de anya ott volt.

Anya:Hol voltál ilyen sokáig?

Én:Hát.. utána még elmentem Kirához egy kicsit.

El is hitte anya szerencsére.
Aztán tusoltam, fogatmostam és lefeküdtem aludni.

       Folytatjuk...

Sziasztok itt is van a 4.rész, remélem tetszett és hamarosan jövök a kövi résszel. 😘

Egy furcsa új helyWhere stories live. Discover now