5.rész

30 4 2
                                    

Felkeltem, reggeliztem, fogatmostam, stb.

Anya: Elvigyelek a suliba?
Eszembe jutott a tegnap... rögtön rávágtam felkiáltva, hogy IGEN!!!

Beszáltunk a kocsiba és elindultunk nagyon ködös volt az idő és így eléggé ilyesztő volt.
Meg is érkeztünk, anya kirakott és bementem a suliba.
Az osztályba nem volt senki.
Na mondom ilyen korán jöttem?
Leültem és a padomon észrevettem egy cetlit... Az volt ráírva hogy:

Ebéd után tali a suli előtt...
                                      
                                              Félix ( :

Ööö....Hát jó.
Lassan megjöttek a többiek is.
Elkezdődött a Töri semmi érdekes nem volt na mindegy.
Szünetben lementünk Kirával a büfébe és vettünk szendvicset vissza mentünk az osztályba és amikor beleharaptam valami fura volt benne egy kis kavics hát mondom ilyen sem volt még.
Kidobtam és nem ettem inkább semmit.
Eltelt a nap ebéd után a suli elé mentem és ott volt Félix oda mentem.

Félix: Szia.

Én: Szia, miért hívtál ide?

Félix: Hát beszélgetni szeretnék veled.

Én: Oké de miről beszéljünk?

Félix: Hát....

Én:Igen?

Félix: Hát... Tudod nekem nagyon tetszel és azt szerettem volna kérdezni hogy lennél e a barátnőm? - monda elpirult arccal.

Én: Ööö... Jó.... - mondtam halkan.

Nagyon meglepődtem.
Aztán megfogta a kezem, megölelt és adott egy puszit az arcomra.
Aztán elment.. Anya jött értem beszáltam a kocsiba és el meséltem a napom mondtam Félixet is és örült.
Haza értünk anya ment tovább dolgozni.
Egyedül vagyok otthon, ja nem itt van Pufi de úgymond egyedül, felmentem a szobámba és kivettem Pufit a kis helyéről és simiztem, addig a percig amíg hallottam valami furcsa zajt odalenn.
Lassan lementem és láttam hogy a virágos váza a földön van darabokban.
Megijedtem, hogy ez hogy történt gyors összeszedtem visszamentem a szobámba és a szobámban kupi volt nagyon bepánikoltam.
Valaki megfogta a hátam hátra néztem és Félix volt az.

Én: Úristen te, hogy kerülsz ide nagyon meilyedtem. Hogy jöttél be? Be van zárva az ajtó.

Félix: De az ablak nem.

Én: Hát az egy dolog de az ablakon nem szokás bejönni váratlanul úgy, hogy konkrétan halálra ilyesztettél.

Félix: Én csináltam a váza eltörlését de az véletlen volt a kupit pedig hát..mindegy.
El kell mondanom neked valamit nagyon fontos lenne...

Én: Jó mond halgatlak.

Félix: Hát tudod.....

Sziasztok, itt is van az 5.rész remélem tetszett és hamarosan jövök a kövi résszel. 😙🥰

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 26, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy furcsa új helyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora