Ringgg.. Ringgg.. csörgött föl az ébresztő.
Úristeeen ma lesz az első nap a suliban nagyon izgulok majd kiugrik a szívem a helyéről, gyors felöltöztem fogatmostam, megfésülködtem és reggeliztem.
A suli 12percre van a házunktól nincsen messze tehát el indultam gyalog. Ahogy mentem kicsit félelmetes volt mellettem volt egy óriási erdő egy lélek sem volt az úton csak én, egyszer csak hallottam mögöttem egy hangott reccs.. Amikor hátra néztem nem volt ott semmi hát mentem tovább megint hallottam azt a hangot mögöttem hátra néztem de nem láttam semmit, éreztem hogy valaki figyel kicsit megilyedtem.Oda is értem a sulihoz hát nagyon furán nézett ki mint a horror filmekben, bementem az ajtón és megkerestem az osztályom meg is találtam amikor beléptem ott volt 4 ember néztek rám, hogy.. ki ez? na mindegy leültem egy szimpatikus helyre és vártam az órát még volt 20 perc.
Odajött hozzám egy lány azt mondta:szia Kira vagyok.
Válaszoltam:szia én Vivi.
Kira:oda inkább ne ülj az Félix helye és nem egy kedves fiú inkább ülj mellém úgy is egyedül ülök.
Én:hát jó.
Oda is ültem oda jött hozzám még egy lány azt mondta: cső Alexa vagyok (kicsit flegmán mondta, na mindegy)
Alexa: ne mászkálj este egyedül az erdőbe nagyon veszélyes.
Én:Miért mi bajom lehet?
Én:Hahó Alexa!
Bejött valaki az ajtón egy sötétbarnahajú kék szemű srác őt nézte Alexa csillogó szemmel gondolom bele van zúgva.
Alexa:Ő Félix...
Utána Alexa elment namomdom szuper nem válaszolt a kérdésemre.
Be is csengettek bejött a tanár és elkezdtük az órát matekkal kezdtünk.Vége lett a mateknak kimentem a folyosóra a szekrényemhez és kivettem a törit oda raktam az asztalomra és lementem a büfébe nagynehezen oda találtam nagyon sokan álltak inkább oda mentem az automatához összevissza volt firkálva az egész meg karcolva, rugdosva megnéztem mik vannak: Csoki, üdítő,
csokis keksz stb. végül vettem egy csokis kekszet visszamentem az osztályba gyors megettem oda jött hozzám Kira.
Kira:vigyázz Félixel mert ő más mint a többi és vigyázz este az erdőben.
Én: már megint ez az erdő! Mi van az erdőben? - gondoltam, hogy vaddisznó vagy valami medve,de amit mondott nagyon ledöbentett...
Folytatjuk...Sziasztok itt is van a 2. rész remélem tetszett és nemsokára jövök a kövi résszel.😊😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy furcsa új hely
FantastikEz egy lányról szól aki egy új suliba ment és belecsöppen egy új furcsa életbe úgymond megváltoznak a dolgok. Ha érdekel olvasd el. 😁🥰