Youngji keluar ke berandar untuk menghirup udara segar . Ken yang lalu ke situ terlihat kau yang keseorangan di situ .
" Sorang je ke ? " sapa Ken
" Ah ~ Nae ~ " jawab Youngji yang agak terkejut .
" Ouhh . Youngji-ah ~ Mana..... " Ken tak dapat menghabiskan ayatnya .
" Ken Hyung ~ Buat ape tu ~ Youngji tunggu saya lah ~ Hyung pegi tidur ~ " sapa Hongbin .
" Kau ni Hongbin ~ selalu tak bagi aku kesempatan untuk rapat ngan Youngji . " Ken mengeluh
" esok ade banyak masa nak kenal ~ " jawab Hongbin .
Ken terus berlalu pergi menuju ke arah biliknya .
" kenapa duduk kat sini ? " tanya Hongbin
" urmm , saya teringat pasal tadi ~ " Youngji mengeluh .
" siapa lelaki tu ? " tanya Hongbin lagi
" Jimin oppa ~ Dia nak saya kembali pada pangkuan dia . tetapi saya tak nak ~ sebab dia pernah cuba buat sesuatu yang tak baik dekat saya ~ " jawab Youngji panjang lebar .
" ouh ~ perkara tak baik ? " tanya Hongbin kembali .
" saya dapat mendengar perbualan dia dengan seseorang ~ dia kata dia ingin menjual saya pada seseorang . saya sendiri tidak tahu apa sebabnya . saya takut oppa~ " Youngji mula menangis apabila menceritakan segalanya kepada Hongbin .
" dah la Youngji . saya ada . kami ade . kami akan jaga awak ~ " jawab Hongbin yang cuba menenangkan hati Youngji .
" hurmm ~ oppa ~ youngji tidur dulu ~ " Youngji mengesat air matanya dan pergi meningglkan Hongbin .
beberapa minit seterusnya , Hongbin melangkah pergi menuju ke arah biliknya .
-TBC-