Youngji P.O.V
Setelah aku lepaskan apa yang di pendam kepala aku terasa sakit akibat terkena cahaya terik matahari . Aku menahan kesakitan itu . Aku mengambil cawan yang aku bawa dari dapur untuk mencucinya . Tiba-tiba kepala aku terasa sangat sakit dan aku hilang kawalan . mata aku kabur . cawan yang aku bawa itu terjatuh dan pecah membuatkan satu bunyi yg kuat . aku terus terbaring dan mata aku tertutup . Hongbin oppa bergegas ke arah aku dan terlihat aku yang terbaring di lantai . Dia kelihatan cemas lalu member yang lain datang . mereka membawa aku ke hospital . oppa yang lain menunggu aku di luar bilik wad aku . doktor keluar untuk memberi keputusan . akhirnya doktor membenarkan mereka masuk tetapi sebelum masuk itu .
" kenapa dengan Youngji doktor ? " tanya Hongbin gelisah
" dia okay , cuma dia stress , lagi satu tolong elakkan dia dari terkena cahaya matahari yang tersangat terik kerana ianya dapat melemahkan dia " kata doktor dan dia terus berlalu pergi .
member yang lain masuk ke dalam wad aku tanpa aku sedari dan terlihat aku yang sedang menangis dan berkata
" saeng salah ! saeng jahat ! oppa balik la ! saeng tahu saeng jahat sebab saenglah oppa pergi . demi nyawa saeng oppa sanggup gadaikan nyawa sendiri "
" awak tak salah . awak tak jahat . dia buat semua tu sbb awak adik die . aku nyawa dia juga . dia sygkan awak sangat . sbb tu la die buat semua tu . awak kena terima yang dia tak dapat nak balik lagi . kami ada , kami akan jaga awak " kata Hongbin oppa .
aku menangis mendengar kata-kata yang keluar dari mulutnya .
" awak dah boleh keluar hari ni ! " kata hyuk oppa yang baru sahaja berjumpa dengan doktor .
" awak kena kuat tau ! " kata ken oppa yang di bisikkan di telinga aku .
mereka sangat baik dengan aku . baik sangat . aku tidak tahu mahu membalasnya bagaimana lagi .
-TBC-