Ханна буюу миний бодол хоол хийнгээ:
Би: (эд нар намайг явахад ях бол надгүү бж чадах боловуу😥😥 гхдэ чи шиидсэн ханна чи явахгү бол эд нар илүү их шаналанашдэ. тиймээс чи энэ долоо хоногтоо багтаж явах хэрэгтэй. Тиймээ та нарын сонссон зөв би удку үхнэ ердөө нэг л сар үлдсэн тиймээс би хурдан явах хэрэгтэй) бодлыг минь тасалдуулан тэхён
Тэхён: ханна хайраа хөөё
Би: ай юу яасан
Тэхён: юу бодоод зогсчихвоо. Хүн дуудаад бх чинь сонсохгүү юм ямар нэгэн юм болсийнмуу.Би: юу ч болоогүй санаа зоволтгүү цаана очоод суужий хоол болохоор дуудий.
Тэхён: зааа.~~~~Хэсэг хугацааны дараа~~~~
Би: хоол болчлоо манайхаан.
Тэд: заааа.
Юра: баярлалаа ханна.
Би: зүгээрэээ.Би хоол идэнгээ:
Би: юу надад та нарт хэлэх юм бна.
Тэд: юу юийн хэл2
Би: юу би ээж дээр очихоор болсон.Юра: юу айн чи надаа хэлээгүүшдэ.
Би: одоо хэлж л бнашдэ.
Тэхён: тэр яах вэ чи хзэ явахын хайраа.Би: маргааш өглөө 6 цагт.
Тэхён: айн ийм хурдан уу
Би: тиймээ. Зза идэж дууссан бол аягаа угаалтуур луу хийчих би угаачихий.Жин: яахын бэ би угаая чи юмаа бэлд.
Би: заа баярлалаа.
Жонгүк: чи бхггүү муухай бх бхдаа.
Репмон: харин тий.Би: згр ээ. Би удку ирнэ. Гээд юмаа цэгцэлэх гд өрөөндөө оров.
~~~~Хэсэг хугацааны дараа~~~~
Ханна юмаа цэгцэлсээр байтал 3 цаг болчихов. Бусад гишүүд нь бүгд унтчихсан бх ба тэрийг нь далимдуулан явах гэж бна. Учир нь би онгоцны буудал биш эмнэлэг явах учраас.
Би: эд нар сэрээд миний өрөөнөөс захиа олно тэр үед би үхчихсэн бж магадгүү. Зза би явийдаа.
~~~~Өглөө 5 цагт~~~~
зза 5цаг болжийн яваагү байлгүй гэсээр өрөөрүү нь ороход бхгүй байв. Гайхан тэр хавиар хайсан ч олдохгүү бусдыгаа дуудав.Жимин: Манайхаааааааан. Босооооройййй.
Юра: юу болсоэ бээ.
Жимин: ханна алга болчлоо.
Тэхён: юэ яасан гэнээ.Жимин: болсон бүх үйл явдлаа ярих. Тгд би өрөөнөөс нь энийг олсон.
Тэхён тэр захиаг авна уншиж эхлэв.
Сайн уу хайрт минь чамд энэ өдрийн мэндийг хүргэе.😍❤❤ Намайг бхгүү болсон гээд их л гайхсан бх. Яг үнэндээ бол би эдгэрэхгүй өвчин туссан. Тгд ээжрүүгээ явлаа гэж худлаа хэлсэн намайг уучлаарай хайраа. Тэ нарыг энэ захиаг уншиж бхад би аль хэзийн энэ хорвоо др бхгүү болсон байжаах бх. Тгд найзуудаа надтай нз болсонд баярлалаа. Бас жонгүк юраг минь гомдоовол би дээрээс чамайг шийтгэнэ шүү. Тгд хайраа надаас сайн эмэгтэйтэй учраарай баяртай хайраа.
Гэсэн захиа байлаа. Бүгд нулимс дуслуулна сууна.
Би ирлэээ манайхааан. За одо ганцхан хэсэг ороод дууслаа хайруудаа. Тгд вотэ сэт
YOU ARE READING
Миний Найз Залуу Ким Тэхён❤❤
Fantasyпак ханна гэх охин шинэ ахлах сургуульд шилжиж очно. тэнд очоод сайн найзуудтай болох ба ким тэхён гэдэг залуутай хайр сэтгэлийн холбоотой гэх цуурхал сургуулиар дүүрэн гарна. ким тэхён болон пак ханнад цаашид юу тохиолдох бол???