Capitolul 5

89 4 0
                                    

Zayn pov.

Chiar nu stiu de ce a plans Rebecca , am vazut in ochii ei ca este ceva ce imi ascunde , oare a suparat-o unul din baieti ?

-Hey , baieti stiti cumva de ce era Rebecca asa suparata ? ii intreb pe cei 4 idioti.

-Aa...ce? nu...eu nu stiu absolut nimic.se scuza Harry dar cred ca ceva e la mijloc.

-Harry , te rog spune-mi ca nu ai facut-o tu sa planga !

-A plans ?ma intraba Harry nervos

-Vreo doua ore intregi ! tip la el de parca ar fi trebuit sa stie .

Nu am apucat sa mai zic ceva ca am auzit usa trantindu-se puternic in semn ca Harry tocmai a iesit pe usa.

  Harry pov

Nu pot sa cred ca Rebecca a plans , pentru ce ? Oare din cauza lui Taylor ? Sau din cauza mea ? Ma macina intrebarile acestea ? O caut cu privirea prin receptia hotelului dar nu e . Decid sa urc la ea in camera pentru a diacuta.

Intru in lift apas butonul care indica etajul 10 un etaj mai sus de al nostru si caut cu privirea camera 105 .

De 10 minute tot privesc usa maro din lemn si nu stiu ce sa fac sa bat la usa ? Imi e frica sa nu cumva sa o fac sa planga iar , nu suport gandul ca am facut-o sa planga .

Intr-un final imi fac curaj si bat de cateva ori la usa si astept indemul acesteia.

-Intra ! zice suspinand.

Intru usor timid si ma asez pe scaunul biroului

-Am..eu am venit sa vorbim.

-Harry aici nu mai e nimic de vorbit , tu esti a lui Taylor si asta nu se va schimba , pe mine nu ma vei iubi asa cum o iubesti pe ea. Ea a avut ,are si va avea un loc special in inima ta si chiar mi-as dori sa tii la mine cat tin eu la tine.

La cuvintele ei am ramas socat , cum poate crede asta o iubescai mult ca orice . Taylor a avut un loc in inima mea , dar Rebecca nu are doar un loc are toata inima.

Vazand ca m-am pierdut in ganduti a vrut sa treaca pe langa mine , dar am prinso de incheietura fortand-o sa se uite la mine .

Si-a lasat capul in jos admirandu-si pantofi . I-am ridicat barbia cu doua degete fortand-o sa se uite in ochii mei.

-Ai dreptate Taylor a avut un loc in inima mea , dar tu..tu ai toata inima mea si nimeni altcineva nu ti-o poate fura , am iubito si pe Taylor dar pentru tine nu e doar un sentiment de iubire , mai mult de adoratie . i-am zis cu o privire calduroasa

-Harry eu chiar te iubesc ! imi spune afisand un zambet cald.

-Si eu te iubesc Rebecca ! si nu iti face griji o data ce vom face relatia publica Taylor nu te va mai deranja .

-Da , dar pana sa facem relatia publica mai e si Zayn , ce o sa zica Zayn ? cum o sa reactioneze ?

-Stai linistita , totul va fi bine ! si chiar daca fratele tau va fi impotriva nu voi renunta sa il conving !

-Promiti ? si isi intinde degetul mic in fata mea .

-Promit! si imi incolacesc degetul mic leste al ei .Acum mai bine am merge jos cred ca idiotii aia se intreaba unde santem .

-Da , cred ca asta ar trebui sa facem !

Am luat-o de mana si am mers asa pana in fata piscini pana am realizat si noi ca ne tinem de mana in public

-Voi doi va tineati de mana ? ne intreaba Niall dand din sprancene .

-Nu Niall e...tu doar ai vedeni de la prea mult clor din piscina ! zic si bufnesc in ras .

-Harry avem ceva important de vorbit ! ma anunta Zayn foarte serios

-Ok , pai eu atunci mai bine plec ! incearca Rebecca sa se scoata dar nu prea i-a iesit

-Oh , nu ,nu , nu Rebecca si tu vei asista ! zice si inghitim in sec

-Harry eu stiu........

Crazy love( 1D fan facts )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum