Capitolul 2

145 7 0
                                    

Suntem deja in avion pe locurile noastre adica eu langa Harry , Niall si Zayn in spatele nostru iar in spatele lor sunt Louis si Liam .

Ma uitam linistita pe geam si ma gandeam la cum ar fi sa mai stau si eu cu o fata in casa , o! da am uitat sa specific o fata normala deoarece pe Elenour nu prea o vad deoarece nu iese din vizuina ei si a lui Louis (stiti voi la ce ma refer ) iar pe Perri nu o vad prea des deoarece repeta mai mereu cu colegele ei de trupa .

Dar vocea cea ragusita a lui Harry m-a scos din transa .

-Deci Reb ce ai de gand sa mai faci si vara asta , vara trecuta ai dat foc la casa acum cu ce noutati vi ? Pufneste el in ras .

-Haha , am uitat sa-mi pun umorul in bagaj si se pare ca si tu ! Zic eu ironica .

-Oo , hai nu te supara pitic sti ca te iubesc ! Zice si ma ia in brate.

Wow stai , pauza ce a fost asta ?? Harry a zis ca ma iubeste ?

-Aww , si eu pe tine , cretule ! Zic eu aproape sufocata de pieptul bine lucrat al lui Harry .

- Am uizit ceva de iubit , nu nu , aici nu iubeste nimeni pe nimeni , s-a inteles ? Apare Zayn stricand momentul.

- Exact acum ai venit si tu ? Mormaie Harry pentru al auzi doar eu si am inceput sa rad isteric impreuna cu el .Zayn s-a dat batut si a plecat .

-Haideti baieti , am ajuns !! Exclama Niall incantat .

-Yay ! Zic eu ironica .

Am coborat din avion si bineinteles , ca altfel nu se putea am cazut mai gratios ca o gazela peste bagajele care erau in fata mea :))

-Hei Reb , esti bine ? Ma intreaba Niall muscand dintr-un baton de ciocolata .

-Ce te face sa crezi ca nu as fi ? Zic eu serioasa

-Ăămm..pai nu stiu , poate faptul ca...joci matele incurcate cu bagajele noastre ?! Zice el razand

-Pai poate chiar asta vroiam sa fac ! Zic eu incercand sa nu ras.

-Oookeyyy ! Zice el accentuand prima si ultima litera a cuvantului De o data am simtit cum cineva isi plaseaza mana pe soldul meu ridicandu-ma .

Cand m-am intors l-am vazut pe .................

******#*

Al doilea capitol a venit repede :)))) sper sa va placa si va rog sa imi scuzati posibilele greseli de ortografie .

❤❤❤KISSSSSSS❤❤❤

Crazy love( 1D fan facts )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum