Capitolul 3

120 7 0
                                    

******

Cand m-am intors l-am vazut pe Harry care si-a pus mana pe talia mea , ridicandu-ma .

-Niall , frate de ce o lasi sa stea acolo si sa nu o ridici ? Zice Harry protector.

-Radeam si eu , frate ! Zice pufnind in ras .

-Putea sa se raneasca ! Zice Harry deja nervos .

-E okey , Harry ! Spun luandu-l de mana . Hai sa mergem . zic si il trag dupa mine .

-Unde mergem acum ? Intreb peste umar .

-Pai cred ca la hotel..spune Harry evitand contactul vizual.

-Hey , Hazz e totul bine ? zic punand mana pe umarul lui .

-Da Reb , acum hai sa mergem la masina .

Am continuat sa mergem cu mainele noastre legate , pana cand am ajuns in dreptul masini .

-Intrati si voi in masinao data ? ne intreaba Zayn ironic .

Eu si Harry mormaim un "Da„ fortat si urcam in masina incapatoare .
*                  *                       *                      *
        *                      *                       *
-Dar Harry nu vreau sa plec din camera , maplang eu dar fara speratnta . Harry ma trage de mana pe holul lung al hotelului  , incercand sa  ma tarasca la propriu din patul meu cel moale.

-Hai , Reb , trebuie sa iti spun neaparat ceva .

-Dar Harry...zic dar el ma intrerupe imediat .

-Te rog , Rebecca chiar vreau sa iti spun ceva foarte important , te implor !zice ragusit.

-Dar de ce nu puteai sa imi spui in camera ?zic repede .

-Am nevoie de un loc linistit in care sa pot sa ma deschid in fata ta !

-Okey , okey , haide ! spun incet

Am ajuns cu Harry pe o mica plaja langa ocean , ne-am asezat pe o piatra.

Ma uitam la malul apei si ma gandeam la ce s-ar putea gandi Harry acum si ce ar vrea sa imi spuna .

Nu l-am mai vazut pe Harry asa distras . Nici nu prea mai mananca .Iar cand il ating sau cand il iau de mana tresare .Oare vrea sa imi spuna sa ne indepartam ? Sper sa nu deoarece imi place sa vorbesc cu Harry si imi place sa ii mangai buclele ciocolati , si imi place sa imi zica secretele lui . Fata care va fi aleasa lui va fi fooooarte norocoasa ,deoarece Harry este foarte diferit fata de alti baieti el este asa de...nu stiu este foarte dragut dar intr-um mod diferit .

Si modul in care buclele lui cad pe frutea lui incretita cand este concentrat , intr-un mod ciudat eu chiar il iubesc pe Harry , dar sunt sigura ca pentru el sunt doar o alta Malik . Incercam sa ma concetrez asupra subiectului dar gandul imi zbura la Harry . Am auzit voacea lui Harry ragusita scotandu-ma din transa mea .

-Deci , Rebecca !zice si face o pauza (cam lunga ce-i drept )

-Te ascult !

-Te rog nu ma intrerupe ! zice mai apasat .Trebuie sa iti spun ceva foarte important . dpune si isi trece limba peste buza sa in semn de concentrare . Pai Rebecca nu stiu cum sa iti zic...dar mie imi place foarte mult de tine . zice si se intoarce cu spatele la mine .

Nu cred ceea ce s-a intamplat  , Harry Styles tocmai ce mi-a spus ca ii place de mine ?? Asta nu poate fi adevarat.

-Si stiu ca tu nu ai aceleasi sentimente pentru mine , dar nu mai suport stresul , nu mai pot suporta faptul ca de fiecare data cand ma atingi nu ma pot controla si doar imi doresc sa te sarut si sa ma drezesc dimineata langa tine in pat , dar stiu ca nu voi avea parte de aceste momente minunate alaturi de tine , deoarece tu nu simti acelasi lucru pe care il simt eu.zice si respira greoi.

-Tu glumesti cumva , zic si pufnesc in ras , am visat la momentul asta de cand am intrat in casa asta !

-Serios ? aparent am crezut ca Niall este cel pe care il indragesti .

-De ce ai crede asta ?

-Pai intot deauna ai aratat ca el este preferatul tau ! zice ducandu-si mana la ceafa .

-Niall este cel mai bun prieten al meu Harry ! zic serioasa

-Nu asta conteaza acum ! zice chicotind .

-Dar ce este important acum ? zic lasand un chicot adanc sa imi scape printre buze .

-Pai ar trebui sa decidem ce o sa facem de acum .zice cazand pe ganduri.

-Adica ? zic razand . vazand cum pe fata lui apare o incretitura.

-Pai ar trebui sa hotaram ce facem de acum in colo daca vom fi impreuna sau doar vom ignora sentimentele noatre . zice serios

-Pai...tu ce crezi ? Il intreb sperand ca el sa aiba un raspuns perfect.

-Dar tu...ce spui ?zice uitandu-se in ochii mei .

-Eu am intrebat prima ! spun primind un chicot din partea lui.

-Eu cred ca ar trebui sa fim impreuna ! zice vizibil fericit. Tu ce crezi ?

-Eu cred ca.........

*                        *                      *                   
             *                       *                      *

Crazy love( 1D fan facts )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum