•25•

1.2K 92 26
                                    

Final'e hoşgeldiniz.

İyi okumalar...

Jimin hızla yanıma geldi. Yerde yatan bedeni görünce hızla annemi kucağına alıp dışarı çıktı.

Jimin:rose yoongi'nin arabası var mı?

Rose:v-var bekle a-arayayım.

Telefonumu çıkartıp yoongi'yi aradım. Ama turnuvada olduğu için açmıyordu. Bende acelemiz olduğu için taxi çağırdım.

Rose:anne lütfen ölme.

Jimin:rose sakin ol halam ölmeyecek.

Rose:dayıma söylemeliyiz.

Tekrar dayımı aradım haberi duyunca soğukluğu ile telefonu kapatıp annemi götürdüğümüz hastaneye geldi.

Young:ABLAA!

Jimin:baba sakin ol!

Young:oğlum çekil şurdan!

Rose:dayı!

Dayıma sıkıca sarıldım oda bana sarıldı.
Ağlamalarımı dinderemiyordum.

...

Annemi normal odaya almışlardı. Telefonumun çalması üzerine kimin aradığına baktım.

Yoongi arıyor...

Telefonu açmak istemiyordum ama şu an ona ihtiyacım var.

Yoongi:alo prensesim..antrenman bitti birşeyler içmek ister misin?

Rose:y-yoongi...annem.

Yoongi:n'oldu? Neden ağlıyorsun bayan jung'a n'oldu?

Rose:yoongi okul çıkışı eve girdiğimizde a-annem yerde hareketsizce duruyordu.

Yoongi:ne?! Hangi hastanedesiniz?

Rose:***** hastanesi yoongi lütfen çabuk gel sana ihtiyacım var.

Telefonu çantama atıp camda beklemeye başladım. Hareketsizce yatan bedeni iyice beyazlamış ve güçsüz düşmüş gibi görünüyordu.

Gözümü ayırmadan kalp ritim cihazına bakıyordum. Aklımdan geçen şeyin olmaması için tanrıya yalvarırken ismimin bağırılması ile ekran kararmışdı.

...

Gözlerimi dolduran ışık ile gözlerimi iyice açtım ve etrafı kontrol ettim. Yoongi başımda bekliyordu.

Yoongi:beni çok korkuttun bebeğim.

Rose:y-yoongi anneme birşey o-olmayacak değil mi?

Yoongi:olmayacak, o çok güçlü bir kadın.

Rose:eğer babam burada olsaydı...kesinlikle buna dayanamazdı.

Yoongi:rose...babana n'oldu?

Rose:ben daha 3 yaşımdayken, babam ben ve annem seoul'ü turluyorduk. Babamın aklına gelen şey ve benim ısrarlarım sonucu lunaparka doğru sürmeye başladı...ama hiçbirşey istediğimiz gibi gitmedi. Ana yoldan geçerken yandan hızla gelen kamyonet babamın olduğu kapıya güçlüce çarpmışdı. Ben olayın şokunu atlatamazken araba takla atarak başka bir binanın önünde durdu.

Yoongi:rose yeter...

Rose:çok korkmuşdum yoongi...annemin hareket ettiğini görünce gülümsedim benim sol kolum ve sol bacağım kırılmışdı hastanede alçıya alındıkdan sonra babamın odasına gittim. Onu dürttüm ama ses seda yokdu sarsmaya başlayıp bağırdım. Ama uyanmıyordu. Annem beni odadan çıkartıp konuşdu...
"Her insanın bir yaşam süreci vardır, babanın ki burada son buluyor" dedi daha 3 yaşımdaydım nedemek istediğini anlamamışdım ama şimdi anlıyorum...

Yoongi bana sıkıca sarıldıkdan sonra onunda ağladığına emin oldum.

Yoongi:b-babanın ismi neydi?

Rose:jung hoseok.

Yoongi:umarım annen iyi olur güzelim o güçlü bir ka-

Yoongi lafını bitirmeden dayımın doktorlara bağırışını duydum. Yatakdan nasıl fırladığımı anlamamışdım. Dışarı çıkınca jimin dayımı tutuyor dayım ise bağırarak ağlıyordu. Hızla cama koştum. Kalp ritim cihazındaki düz çizgi kulağımda tiz bir ses yayıyordu.

Rose:ANNEE!

Yoongi:rose sakin ol!

Rose:bırak nasıl sakin olayım annem ölüyor! Anne!

Jimin yavaşça göz yaşlarını akıtıyordu. Dayım yere çökmüş ellerini saçlarına götürmüşdü. Ben ise yoongi'ye sarılmış ağlıyordum.

Daha sonra ellerimi çekip cama yerleştirdim.

Rose:seninki de burada mı son buluyor anne?

Yoongi arkamdan sarılıp çenesini omzuma yerleştirdi.

Rose:gittiğin yerde mutlu ol anne...

2 yıl sonra

Yoongi ile okulumuzu bitirmişdik aynı işte çalışıyor ve evlilik planları yapıyorduk bunun için çok para biriktiriyorduk da.

Yoongi:günaydın sevgilim!

Rose:sana da günaydın!

Belimden sıkıca kavrayıp havalandırdı.

Rose:aa indir aşkım yemek yanıyor.

Arkamdan sarılarak beni izliyordu nereye gitsem arkamdan beni takip ediyordu.

Yoongi:hmm annemin yaptıkları gibi.

Rose:senin annen yemek yapmıyor yoongi hizmetli vardı hatırlatırsam.

Yoongi:aahh doğru...neyse bunun bir önemi yok.

Rose:tamam çekil bakalım şunu masaya koy.

Birlikde masayı kurmuşduk. Düğün hakkında konuşuyorduk.

Yemeğimizi hızla bitirip işe doğru yol aldık.

5 ay sonra...

Yoongi ile evlenmemize dakikalar kalmışdı. Ben odada hazırlanırken sabırsızca içeri giren yoongi beni süzdü.

Yoongi:çok sexy olmuşsun.

Rose:teşekkür ederim sende öyle.

Bana yaklaşıp açık olan omuzlarıma öpücük bırakıyordu.

Kapı çalınca yoongi açtı içeri yavaşça giren kişiye baktım.

Rose:hoşgeldin anne...

Kesinlikle iyi olduğunu düşünüyorum. İlk bölümden bu bölüme kadar düşündüğünüz her şeyi yazın bebeqlerim öpüldünüz!💜

Secret |MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin