Witam was nowych i starych czytelników!
A teraz proszę rozsiąść się wygodnie i czytać, bo ja zaczynam opowiadać!
Jeśli czytałeś/łaś pierwszą część moich opowieści to pewnie wiesz w skrócie jak powstała postać Ami.
Dodam tylko do tego, że ona za szczyla wypiła wybielacz i kąpie sie w feneloftaleinie.
A i ma działke na Księżycu.
Dziś opowiem głównie o niej ogulnikowo . Najpier Ami miała być tą ,,słodką i uroczą, niewinną postacią". W praktyce sie to nie udało.
Najpierw troche wygląd Ami z prawdziwą Amelią.Mianowiecie pierwsza zasadnicza różnica to włosy Ami przez, które została ochrzczona naszą owieczką.
W rzeczywistości Ami nie ma biało-różowego buszu, tylko proste czarne włosy (farbowane, naturalnie jest blądynką, ale lepiej czuje się w czarnych).
Są pewne plany dotyczące zbliżenia wyglądu Ami do realnej Ameli, ale to u hu hu i jeszcze.Czym się jeszcze różni?
Prawdopodobnie (jestem na 92% pewna), że prawdziwa Ami umie strzelać do celu z broni. Nigdy nie widziałam, ale wierze na słowo.Nie to co Ami z Planu D.W.A. która strzela z zamknientymi oczami przy zezu rozbierznym, który obiawia sie tylko po dodknięciu broni (oczywiście zanika przy jej odłożeniu).
Inną rzeczą, różniącą Ami od jej postaci jest fakt, iż w rzeczywistości jest uczulona na kocią sierść.
A tak oprócz tego to jest jedna cecha łącząca obie Ami (śmiesznie sie pisze o jednej osobie w dwuch osobach xD) jest miłość do koloru różowego i jedzenia.A teraz 5 ciekawostwk o Ami
1. W odcinku o Aleksandrozaurusie, od początku było wiadome, że to Ami pokona potwora, gdyż w realnym życiu darzyła panią od polskiego (która była ucieleśnieniem potwora w kreskówce) ogroooomną sympatią :) (wyczuj ten sarkazm xD)
2. Bardzo chce mieć kij basebolowy, dlatego wystąpił w kreskówce.
3. Zawsze sie spóźnia z nagraniem głosu (bez wyjątku)
4. Od 5 klasy podstawówki po 3 gim byłyśmy w jednej klasie.
5. Lubi azjatyckie seriale.
To by było na tyle jeśli chodzi o Ami po pewnym czasie dołoże do tego jeszcze więcej informacji o tej postaci :3
A morał na dziś:
Szanuj jedzenie, bo przyjdzie Ami i cie wyjaśni.Do miłego :3
Ps. Do vanipie: jesteś następna xD