Сънят почва по следният начин.
Всичко което виждам е като чели през камера.
Единственото което виждам е легло и пембените стени смесени с лек оранжев цвят. Завивките на леглото бяха чисто бели, както и двете големи възглавници.
В десният ъгъл се виждат бели дънки с черен колан и леко прибрана само отпред бяла риза, която до тази степен му е до болка позната. Отгатнахте ли кой е?
Нека помогна ако отговорът е не, а за останалите си сверете отговора...
Парк Джимин.
Той поседя там малко за към две-три секунди докато не се чу глас от отзад в ляво на "камерата".
Той каза (на английски) " Продължавай! направи го!."
Беше познат глас, но както бонус аз получих изображение в главата си на собственикът . Той бе V.
Предполагам че той снимаше видеото защото..... Ами незнам честно казано. Такова чувство получих.
Та V бе с широко и много бледо бежаво худи. Имаше си качулка която висеше към гърбът и две връзки висящи на предната част. Очите му бяха леко тъмно-кафеви .
Той наблюдаваше Джимин.
Няма и момент след това погледът ми отново е към момчето пред мен и виждам че започна да се движи.ВНИМАНИЕ ИДВА ДОСТА СТРАННА ЧАСТ!!!
Джимин си смъкна ръцете към токата на коланът за да видя как даденият колан се разхлабва и заедно с него и дънките започнаха да се смъкват от кръста му, за да се покажат на дисплей черни боксерки на леопардов десен.
Damn тези крака и слаби бедра.... ДА НЕ СЕ ОТКЛОНЯВАМЕ!!
След като вече беше полугол той легна долу на леглото и се сви с ръцете си свити в малки юмручета и започна да се въргаля на чистите завивки. Кичури от русата му коса бяха започнали да се размесват. Той се кикотеше и смееше докато краката му с белите му чорапи се бяха свили към корема му..
.
.На сутринта бях толкова объркана че не можеш да си представиш.