…တစ္ေန႕ေန႔…အဲ႕တစ္ေန႕ေန႕မွာ…ငါမရွိေတာ့ရင္……ငါခိုဝင္ခဲ႕တဲ႕မင္းရင္မွာငါ့ကိုယ္သင္းရနံ
ေတြထားခဲဲ့ခ်င္ပါရဲ႕…ငါနဲ႕မင္းအတူရွိဖူးခဲ့တဲ႕…အခန္းထဲမွာ…ငါ့အေငြအသက္ေတြအရိပ္အေယာင္ေလးေတြထားခဲဲ႕ခ်င္ပါရဲ႕…မင္းအခန္းထဲမွာ…မင္းအျမတ္တနိုးသိမ္းထားမဲ႕…ငါ့ဓာတ္ပံုေလးတစ္ပံု…မင္းႏွလံုးသားမွာငါစိုက္ထူထားတဲ႕'…အခ်စ္ဆိုတဲ႕ေက်ာက္တိုင္…ေနာက္ျပီး
မင္းနဲ႕ပတ္သတ္တဲ႕…ငါဖန္တီးေပးတဲ႕ေန႕ေတြ…မင္းႏူတ္ခမ္းေပၚက…ငါ့အနမ္းတံဆိပ္ေတြက…အခ်ိန္တန္က်ရင္လြမ္းစရာပံုျပင္လိုမင္းအတြက္ခ်န္ေကာင္းထားနိုင္ပါရဲ႕…မင္းနဲ႕ငါရဲ႕…အခ်စ္သက္ေသမဟုတ္ရင္ေတာင္အခ်ိန္တန္အရြယ္ေရာက္လာမဲ႕…သမီးေလးကိုျကည့္ရင္းမင္းငါ့ကိုလြမ္းေကာင္းလြမ္းနိုင္ပါရဲ႕…ဒါေတြအားလံုး…ငါအေကာင္းဆံုးဘဝမွာလုပ္နိုင္ခဲ႕တာဆိုတာ…မင္းယံုမလား…Jungkook…မေန႕ညတုန္းက…Jungkookအေျကာင္းေတြးရင္းကုတင္ေပၚတြင္တလူးလူးတလွိမ့္လွိမ္နဲ႕မို႕အိပ္မေပ်ာ္…မနက္အေစာပိုင္းေရာက္မွသာေမွးကနဲ…အိပ္ျဖစ္သည္…
Jungkook' POV
မနက္ေဝလီေဝလင္းအခ်ိန္မွာပင္…Jungkook
ဒယ္ဂူးကိုေရာက္သည္…ကားလမ္းကလည္းဒီေန႕မွအရင္ေန႕ေတြထက္ပိုျကာေနလား…သူကပဲ…တအားTaehyungကိုေတြ႕ခ်င္ေနတာလားမေျပာတတ္…ဒယ္ဂူးကိုေရာက္ေရာက္ျခင္း…ပန္းဆိုင္တစ္ဆိုင္ေရွ႕ေခတၱခဏကားရပ္ျပီး…နွင္းဆီျဖဴတစ္စီးအား…Taehyungအားေပးဖို႕…
္ဝင္ဝယ္ခဲ႕သည္…ထို႕ေနာက္ကားေလးအား…Taehyungဆိုတဲ႕နတ္သားေလးေနထိုင္ရာစံနန္းသို႕သာ…Jungkookတစ္ဟုန္ထိုးေမာင္းလာသည္…ကားကိုငါးထပ္တိုက္ခန္းေရွ႕ျဖစ္သလိုရပ္ျပီး…နွင္းဆီပန္းဆီးေလးအား…လက္ကတယုတယကိုင္ကာ…ေလွကားထစ္ေတြကိုေတာင္ေျပးလႊားေက်ာ္တက္ေနမိသည္…တိုက္ခန္းေရွ႕အေရာက္တံခါးေခါက္မည္ျပဳေသာ္လည္းခပ္ဟဟဖြင့္ထားေသာတံခါးေျကာင့္အသာအယာတိုးဖြင္႕ကာဝင္ခဲ႕သည္''ညကတံခါးေရာေသခ်ာပိတ္ရဲ႕ွလား…Taeရယ္…''
သူမို႕လို႕ေပါ့…တျခားလူဆိုးေတြမေကာင္းတဲဲ့လူေတြအႏၱရာယ္ျပဳနိုင္သည္ကိုထိုကေလးတစ္ေယာက္အေဖမသိသည္လား…ေနာက္မွ…ေသခ်ာေတာ့ဆူမွပါေလ…ဟုစိတ္၌ေတးထားလိုက္သည္
YOU ARE READING
Purple(Complete)
Fanfictionjeon jungkook+Kim taehyung Kook V Yaio Top-Kook bottom_Tae