Aman Tanrımm

140 13 0
                                    

Etrafıma baktım kimse yoktu nereye geldim ben bir araba bile geçmiyordu o kadar sessizdi ki korkmaya başladım. Kalbim güm güm atıyordu. Sessizce  kalktım ses çıkarmak istemiyordum kendimi bir an kütüphanede hissettim o derece. Elimdeki fotoğrafları alıp çantama koydum. Hala inanamıyordum neye inanmıyorsam onun   böyle   yapıcağını bilmem lazımdı her gün onları aradığımda bana biz çok mutluyuz baban çalışıyor bende ona en sevdiği yemekleri yapıyorum diyordu resmen beni kandırıyordu. bir bebek gibi kandırıldım.

Bense onları çok mutlu sanıyordum onları görmeye gittiğimde gülen yüzlerinin arkasında sahte gülen rol yapan insanları karşımda görüp anne  baba sanıyordum. Onlara nasıl inanadım. Böyle olacağını bilmem lazımdı.Artık onlara karşı bir gram sevgi bile yok içimde artık benim hayatımda büyük  annem  ve Emma vardı. Yolda ilerlemeye başladım bir kafe gördüm oraya doğru hızlı adımlarla gittim. Vardığımda içeri girdim.Girmez olaydım ne biçim cafe burası okulun yarısı burdaydı resmen. Sigara içeni uyuşturucu kullananı dans edeni sevişeni iğrenç miğdem bulandı. Burayı disko mu sandılar . Öylece kalakalmış bakıyordum.Çıkmaya çalışıyordum ama bu kalabalıkda çıkmak zordu.

Yaa sabır içeri birleri girince içeri sessizlik oluştu. Aaaa bunlar bizim okulun popileri değilmi hemde kötü başbalesı kişilerdi. Bir yere oturdular yanlarında kızlar vardı. Önlerine  garson içki getirdi. Bir an ortaya direk dikildi aman tanrım o olucak demeyin dimi yapma ama Harry nin yanındaki sarışın kız paltosunu çıkardı.Kırmızı oryantal kıyafeti gibi bir şey giymiş.Arkamda nefes hissettim arkama döndüğümde içkili sarhoş adamla karşılaştım.

''Bana gidelim mi bebeğim ''

'' Ne diyorsun sen ya ''

'' Bana diyorum gidelim biraz eğleniriz cnm benim ''

'' bana bak ''

'' bakıyorum sana zaten bebeğim ''

'' ya ben o kızlardan değilim anlıyor musun defol git şimdi ''

'' kızma cnm kızınca çok tatlı oluyon ''

'' başıma belamısın git git diyorum gitmessen çok kötü şeyler olur ''

'' ne yaparsın öldürürmüsün '' bir şey demeden ordan gidiyordum ki belimi tuttu.

'' Sen kimin belini tutuyorsun '' diyim çantayla vurmaya başladım geri geri adım atıyordu bende onun üstüne giderek vuruyordum

'' Terbiyesiz '' diye bağırdım bu arada herkesin gözü bizdeydi oradan koşarak çıktım. Nereye gelmiştim ben. Heryerde kendini belli ediyorsun Elsa aferinnn. Offf bu sefer  iç sesime katılıyorum ama hepsinde de haklıydım bir kere ama gine de iç sesime hak veriyorum her yerde kendimi belli ediyordum.Yavaş yavaş hava kararıyordu ne ara hava kararmıştı ki şimdi tanımadığım bir yerdeyim başıma bela gelmese iyiydi.

UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN NOLURRR.....

*Silinmeyen Hatıralar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin