Senden nefret ediyorum anne

221 13 2
                                    

Gözlerimi yavaşça açtığımda saate baktım aman tanrım geç kalıyordum. Tam ayağa kalkıyordum ki boynum acıdı yapma ama koltukda uyuya kalmış olamam dimi off ya her yerim tutulmuş. Yukarı hızlı adımlarla çıkıp ne varsa giydim. 

Kapının yanına geldim ayakkabılarımı da giyip çıktım. Yürümeye başladım yürümemle durmam bir oldu hani benim  telefonum hani benim çantam geri dönüp yürümeye başladım yürümek değil koşmaya başladım. Eve gelip hızlı bir şekilde kapıya vuruyor aynı anda da zile basıyordum.

'' Ne oldu ya alacaklı gibi kapıya burup aynı anda da zile basıyorsun Elsa ''

'' üzgünüm büyük anne ama okula geç kaldım telefonumla çantamı unuttum. ' dedim ve hızlı şekilde yukarı çıkıp telefonumu ve çantamı alıp geri çıktım büyük annemi de yanağından öpmeyi de ihmal etmedim.

Koşarak okula gitmeye çalışıyordum ve bammmm kendimi yerde buldum. Yerde yatan çantamı aldım

'' özür dilerim görmedim '' dedim kafamı kaldırmamla okulun 2. popiler çocuğunun sırıtmasını gördüm

'' Elsa seni görmem iyi oldu sana verecek bir şeyim var ''

'' neymiş o bana verecek neyi olur ki benime ne işi olur '' Yüzüme bir paket attı

'' içine bak '' dedi bende pakedi açtım içinde fotoğraf vardı.

'' Ne ki bu ''

''' bak sen ''  Fotoğrafları elime aldım ama allahım gözlerim dolmuş boğazım düyümlenmişti.

'' babam anneni çok beğenmiş seksde oldukça başarlı performans göstermiş babam büyüsünde kalmış ''

'' hayır olamazz '' dedim kısık sesle

'' babam iş için paris e gitmişti orda annenle işi kaynatmışlar baya da pağlıya çalışıyor ama hakkını veriyor ''

'' SUS '' diye bağırdım '' daha fazla konuşma '' dedim ve ağlamaya başladım şuan inanamıyorm. Herkes bize bakıyordu

'' Aaa niye susiyim bende gidicem bir ün şu annnen nasıl seks de iyimiş bir de ben deneyim diyorum sence nasıl olur ''

Tekrar '' SUS '' diye yükses sesle bağırdım

''pisliksin ''

' ben mi pislik oluyorum ayıp ayıp ''

'' defol allah belanı versin adi herif '' dedim ve kalabalık çoğaldı yanımıza bnde ağlayaak yanlarından gittim.Senden nefret ediyorum annee sana anne demicem bile artık sen benim annem değilsin. Dizlerimin üstüne çöktüm hıçkırklarla ağlamaya başladım. Ne suçum vardı da bunalrı görüyorummm

KISA OLDU BİLİYORUM AMA UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ...

*Silinmeyen Hatıralar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin