-×uvedení do děje×-
V tomto světě se celá lidská populace dělí na dvě základní skupiny - "Normální" a "Nadpřirození".
Bohužel... V minulosti tyto dvě skupiny sváděly války a vyhráli "Normální". Od té doby začalo vyvražďování nadpřirozených.
Celé roky trvalo než se svět opět uklidnil. Na světě nebylo jediného nadpřirozeného. S postupem času se na nadpřirozené zapomnělo a normální už nadpřirozené znali pouze z pohádek.Ale. . .
S úderem roku 2019 se stalo něco, čeho se ti, kteří moc dobře znali historii, báli.
Byli spatřeni čtyři nadpřirození.
Ihned vznikly spekulace o tom, že tato stvoření byla seslána na Zemi samotnými bohy.
Společnost se obecně řídí pravidlem, že ten, kdo je něčím odlišný od ostatních by měl být ze společnosti vyřazen. A tak se taky stalo...
Čtyři zástupci nadpřirozených byly vyřazeni a posláni do nebezpečné neobývané přorodní rezervace DarkSight.
Nakonec se z tohoto území stalo jejich zázemí. . .
- - - -
-×Z pohledu Nami×-
,,AKANEEEEE!!!" zařvala jsem na celý les, ve kterém jsme trávily nejvíce času, když do mě Akane strčila svou velkou prdelí a já spadla do jezírka. Naštvaně jsem vylezla z vody a s nafouklými tvářemi sledovala jak se holky smějou.
,,Hahah..nejsi nějaká vlhká, Nami?" zeptala se Nyoko mezi smíchem.
,,To...znělo divně..." řekla na to Vlčice s poker facem, který ale dlouho neudržela, protože jsme všechny čtyři vybuchly smíchy.
,,Už půjdu domů. Toužím po tom sundat ze sebe tyhle mokrý hadry a usušit si ouška a ocas..." oznámila jsem ostatním a snažila se od sebe odlepit mokré triko, které nepříjemně studilo.
,,Už bysme měly jít všechny. Lov byl sice neúspěšný, ale nemám zrovna náladu na nějaký rvačky s lesními zvířaty." ozvala se Nyoko, která byla z dneška už znuděná k smrti.
,,Ještě to zkuste vydržet...zítra určitě nějakou lidskou oběť pro vás dvě najdeme." usmála jsem se povzbudivě na Nyoko a potom i na Akane.
Hned nato jsme všechny uskutečnily naše přeměny.
Konečně jsme mohly znovu pocítit vítr, který pročesával naší srst...teda...až na Nyoko, která si spíš užívala adrenalin, když vzdušnou čarou dělala slalom mezi kmeny stromů.
Vždy když jsme v přeměně domlouváme se telepatií - je to jako normální komunikace, akorát se musíte soustředit komu a jakou myšlenku chcete poslat. S trochou cviku se dá telepatie ovládnout levou zadní.
Po asi třech kilometrech stálého běhu mi začala docházet energie.
,,Všechno v pohodě, Nami? Jsme teprve v půlce cesty..." optala se Vlčko.
,,Být omegou není tak lehký...musím si chvíli odpočinout...Ach jo, ještě jsem nedokoukala ten yaoi hentai a kvůli tomu, že jsem omega to nestihnu." znaveně jsem si protáhla moje bolavé ťapky.
Nato Vlčice protočila očima.
...Chápu, poslouchat hentai když jsem líná si vzít sluchátka může být protivný...hehh.,,V žádným případě nebudeme zastavovat. Už se vidím zahrabaná ve svý posteli s mangou v ruce. Akane, Vlčice? Nemůžete jí aspoň chvíli nést?" prohlásila Nyoko a potom se s prosbou obrátila na dva vlky.
,,No problemo!" Vlčice už si to ke mě štrádovala, ale Akane jí předběhla.
,,Jsem alfa...ty radši šetři síly, beto." řekla Akane Vlčici a vyzvedla mě na svá záda.
,,Drž-!" Vlčice na Akane výhružně zavrčela. Přímo nesnášela když jí někdo pořád připomínal, že když je beta, ať se drží při zemi.
,,Jo jo, sorry. Tak jdem." Nato jsme vyrazili domů.
Kratší kapitola na začátek. Zatím se nic moc neděje, ale to přijde. 😏💦
With mega ultra big LOVE - Nami 🦊💚
YOU ARE READING
Our Really Real Reality. . . xd
Viễn tưởngDoufám, že to nečte nikdo jiný než postavy, který jsou v příběhu... Jako jestli jo, tak asi stejně nevíte co se děje, ale tak vaše věc yk. xjqveuiwohrbie xddd