-×z pohledu Nyoko×-
,,Půjdu omrknout okolí z výšky mezitím co budete odpočívat, tak hlavně nikam nechoďte." promluvila jsem ke zbytku naší party.
,,Vypadám snad, že mám v plánu někam jít?!" řekla Nami, která byla udýchaná k smrti.
Hned nato jsem odleťela na průzkum.
Po asi deseti minutách jsem se chtěla vrátit s tím, že jsem nikoho nenašla, když v tom zafoukal vítr, který sebou unášel lidský pach. Yey!
- - - -
,,Tak co?.." zvedla ke mně hlavu Vlčice když jsem se vrátila.
,,Máme štěstí, někdo tam je...přesně asi 10 minut západně od nás." oznámila jsem.
,,Tak to abychom vyrazili co nejdřív." Akane byla v mžiku na nohou. Byla tak natěšená, že jí z koutků odkapávaly sliny.
-xPohled oběti×-
Moje jméno? Oliver, 15 let
Zrovna jsem se procházel částí zakázaného lesa DarkSightu. Proč na tak nebezpečném místě? Kdyby jste znali můj životní příběh, asi byste pochopili proč. Po dnešku jsem se rozhodl, že už můj život nemá cenu a proto se nikdy, NIKDY nevrátím domů.Nestihl jsem ani mrknout a z poza křoví vylítl obrovský vlk...wtf?!
V tu chvíli jsem si uvědomil, že vlastně ani umřít nechci, ale už je asi pozdě..-xpohled Nami×-
Když jsme dohnaly Akane, která nám cestou zdrhla, spatřily jsme Akane v lidské podobě jak tiskne čepel nože ke krku nějakého kluka.
,,Popopopoočkej Akane!" přiběhla jsem blíž k nim a změnila se v člověka.
,,Nejdřív nám něco poví." sebrala jsem toho kluka ze spárů Akane a přišpendlila ho zády ke stromu, i když byl asi o hlavu vyšší než já...Každopádně byl tak strnulý strachy, že se na nic nezmohl.,,Ježiš to zas bude natahování. Už mam hlad kurwaa!" stěžovala si Akane.
,,Jojo, jen chvíli!"
,,Jméno.." upřela jsem na něj pohled.
,,A co z toho budu mít když vám řeknu to, co chcete..?" zeptal se.
,,Necháme ti život. To je docela fér, ne?" naklonila jsem hlavu na stranu.
Nato se posměšně zasmál a v mžiku vyměnil pozice mezi námi a chytil mě pod krkem...proč jsem omega!?
-×pohled Akane×-
Ten hajzl! Za běhu jsem se přeměnila na vlka a skočila po tom klukovi a srazila ho pod sebe na zem.
Tlapama jsem mu přidupla končetiny a hlasitě mu zavrčela do obličeje.
,,P-počkat prosím! Já.. všechno vám řeknu!" začal prosit což mě ještě víc vytočilo, ale nechala jsem ho mluvit.
,,V Centru se objevili další nadpřirození, ale tentokrát jich bylo víc, asi 15. Normální je nezvládli chytit. Všechno, co se o nich ví a je dostupné pro veřejnost je, že zdrhli někam na severní území DarkSightu. To je všechno teď mě už můžete pustit." začal se pode mnou vzpírat.
,,Myslím, že můžeš Akane." usoudila Nami.
,,Tak my zatím jdeme. Tohle vidět nepotřebuju." řekla Vlčko, namířila si to pryč a já s Nyoko jsme jí následovaly.
,,Hlavně mi tam nech nějakou krev." zavolala ještě před odchodem Nyoko na Akane.
-×z pohledu třetí osoby×-
,,Jméno?"
,,O-Oliver. Já už vážně nic nevím!"
,,Vždyť ta liška řekla, že mě nezabijete když vám všechno řeknu!" rozkřikl se se zoufalstvím v hlase.,,Mlč." utla ho.
Oliver se svou maximální rychlostí vyškrábal na nohy a dal se na útěk.
Akane se přeměnila zpět, bleskově chytla za kotník vzpouzející se oběť a táhla ho směrem k nejbližšímu stromu.
Cestou se Oliver snažil zpomalit Akane tím, že zakrýval prsty do země. Na chvíli se mu to i povedlo, když se nehty zachytil za výběžek na kořenu vystupujícího ze země. Po chvíli Akane prudce škubla z jeho tělem a nejmíň čtyři nehty se z jeho prstů strhly a zůstaly zaryté v kořeni společně s krví.
,,Agh! Prosím pusť mě! Udělám cokoliv!" Oliver vyjekl bolestí a opět se dal do zoufalého prosení.
Akane si ho nevšímala a přivázala ho ke kmenu stromu provazem, který s sebou vždy nosí když jde na lov.
Oliver sklopil hlavu, čímž mu napadaly jeho tmavě hnědé vlasy do jeho oříškových očí, ze kterých se pomalu vytrácela naděje.
,,Mě neuprosíš...je to zbytečný. To nechápeš, že jediný co chci je si s tebou pohrát a potom se nažrat?" řekla Akane hrozivě klidným hlasem přímo u jeho ucha, které následně zkousla tak silně, až se spustil proud krve.
- - - -
Gomen'nasai, ještě se stále nic moc neděje..
Ale můžete se těšit na další kapitolu..if you know what I mean 😅👌
Nami ❤️🦊
YOU ARE READING
Our Really Real Reality. . . xd
FantasyDoufám, že to nečte nikdo jiný než postavy, který jsou v příběhu... Jako jestli jo, tak asi stejně nevíte co se děje, ale tak vaše věc yk. xjqveuiwohrbie xddd