~•3.•~

19 2 0
                                    

-×pohled třetí osoby×-

Po dalších deseti minutách zběsilého běhu lesem se Vlčice, Nami, Nyoko a Akane dostaly ke svému bydlení.

Na slunečné mýtince se vyjímala chatička obložená dřevem.

Jestli se ptáte, jak je možné, že se jim podařilo něco takového postavit, odpověď je jednoduchá.

Díky dlouholetému studiu magie a jiných technik týkající se magie, které podstoupila Vlčice, byly schopny během dvou dnů zhotovit své zázemí.

Toto odvětví, které se magie týká nejvíce z 5% je nazýváno Alchymie. Díky alchymii můžete vytvořit věc, kterou zrovna potřebujete z materiálu okolo vás. Ovšem je tu jedno pravidlo a to, že v alchymii musí být dodržena rovnocenná výměna neboli za věc, kterou vytvoříte musíte obětovat něco stejné hodnoty. Pokud máte všechen materiál, stačí pomocí kruhu přeměny změnit materiál v to, co chcete. Jednoduchý princip, ale jakmile ho porušíte, kruh výměny si vybere vlastní daň.

,,Oww konečně doma. Už mě bolely křídla." postěžovala si Nyoko když již přeměněná čtveřice vcházela do chatky.
Navenek sice chata vypadala velice malá pro čtyři osoby, ale...od toho tu byla Vlčice. Díky zvětšovacími kouzlu, které použila na vnitřek obydlí se chata zdála navenek malá, ale uvnitř se skrývalo hotové království pro nadpřirozené tvory.

- - - -
-Večer-

,,Nech už toho!" obořila se Akane na Nyoko, která do ní stále znuděně píchala ukazováčkem.
,,Když já se nudiiim, už jsem dočetla poslední díl mangy.." pípla Nyoko.
,,Mohly byste do sebe přestat píchat a být trochu tišší? Někteří by si rádi četli.." ozvala se Vlčice a dál se věnovala knize o Severské Mytologii.

,,AAAAHH!" Všichni vyskočili leknutím když se místností roznesl hlasitý sten vycházející z mobilu Nami.
,,Ooopss!!" Nami se nahrnula červeň do obličeje a ihned bleskově ztlumila zvuk svého mobilu.

,,Bože...zase hentai.." šeptla si spíš pro sebe Akane a potom dodala: ,,Doufám, že zítra už bude lov úspěšný...z toho zvířecího masa mě bolí žaludek."

,,Určitě jo... Nějakej zvědavej sebevrah se vždycky najde, jenom jsme prostě neměly štěstí." povzbudila ji Nyoko.

,,Za půl roku, co tu žijeme jsme nebyly v severní části oblasti... Co když je tam něco, co by nám mohlo pomoct?" přemýšlela nahlas Nami.

,,I kdyby jsme chtěly jít prozkoumat sever DarkSightu, příprava na výpravu by zabrala nejméně dva dny. Nikdy nevíš, co tam může být." zauvažovala Vlčice.

,,Mh-hm.. no nic já už půjdu děvky- emm teda děvčata." přeřekla se Akane.

,,No dovol Akane!" řekla mezi smíchem Nyoko a zatvářila se 'jako uraženě'.

,,Jdu taky." začla se zvedat Nami.

,,Jestli budeš koukat na anime zase do čtyř do rána, tak prosím nezačni křičet jako minule...docela mě to nasralo." usmála se sarkasticky Vlčice, která měla svůj pokoj hned vedle Nami.

,,Ehehh.. promiň, promiň už to neudělám." nato se Nami vydala po schodech nahoru kde měly pokoje.

- - - -

,,To už je 9 hodin?!" zaječela Nami hned jak se probudila a zkontrolovala čas, čímž všechny probudila.

,,NAAMI!" uslyšela z vedlejšího pokoje nasraný hlas Akane.

Pár minut na to Akane se sekáčkem v ruce vyrazila dveře pokoje Nami.

,,Ještě jednou mě vzbudíš a tímhle sekáčkem ti rozseknu mobil na dva kusy a žádný anime ani hentai už nikdy neuvidíš." Akane se na Nami výhružně podívala.

Nami si ihned přitiskla svůj mobil co nejvíc k sobě a snažila se nezačít smát, protože na rozespalou Akane s rozcuchanýma vlasama a sekáčkem v ruce byl fakt komický pohled.

- - - -

,,Já...mám...hlad. Už mi je blbě. Celý týden jsem neměla ani jednu zasranou duši a už skoro nemám sílu. Víte co to znamená?" Vešla Akane do obýváku, kde byly nalezlý její tři kamarádky.

,,Hmm?" zabručely její spolubydlící.

,,Ježiš no co asi... Jdeme na lov!" vykřikla nadšeně Akane a zvedla zatnutý pěsti nad hlavu.

,,Co že jsi říkala?" zvedla Vlčice oči k Akane od severské mytologie.

,,Děláš si prdel...?" zeptala se přinasraně Akane když zjistila, že jí nikdo neposlouchal.

,,Ne..proč?" pozvedla tázavě obočí Vlčko.

,,Já tě zabiju asi" Akane praskly nervy a na jejím obličeji se objevil psychopatický úsměv: ,,Chceš snad porovnat síly, beto?"

,,Neříkej mi Beto, ty hajzle!" vyjela Vlčice.

,,B-E-T-O ~ " vyhláskovala Akane posměšně oslovení, které Vlčice nesnášela.

,,Děcka dost! Jdem na ten lov." ukončila debatu Nyoko.

Čtyři nadpřirození vyšli ven a po přeměně se rozběhli do hlubokého lesa.

Ještě stále se nic moc neděje, ale buďte trpěliví...to přijde. 😅🔥

Luv ya, Nami 🦊💎

Our Really Real Reality. . . xdWhere stories live. Discover now