Ohnivá třída (Stoker Class) 1. část

2.9K 32 35
                                    

Druhy této třídy mají horkou hlavu a chrlí oheň. Patří sem draci, kteří jsou schopní vzplanout stejně dobře jako menší druhy. Když drak ztratí schopnost chrlit oheň (důsledkem stáří, zranění, či vyčerpání) je to známka toho, že brzy zemře. Jeho plamen může znovu vzkřísit jed královny žahavek (Fireworm Queen) nebo snědení jejích pláství s ohnivým gelem. Vzhledem k početnosti druhů v této třídě (a limitu 20 obrázků na kapitolu) ji rozdělím na dvě části, první končí u draka Night Swarm (včetně). Draci patřící do této třídy jsou:

• Dračí žahavka (Fireworm)
     • Solar Flare
Flame Whipper
Gobsucker
Green Death
Chromajzlák (Hobblegrunt)
• Hltavec (Hobgobbler)
Moldruffle
• Děsovec obludný (Monstrous Nightmare)
• Noční děs (Night Terror)
     • Fire Terror
     • Hailstrom
     • Heartwarmer
     • Night Swarm
• Rudá smrt (Red Death)
• Stínokřídlec (Shadow Wing)
• Přelud stříbřitý (Silver Phantom)
• Žahochvost (Singetail)
Small Shadow
     • Shadechaser
     Sunchaser
• Hrůzák hrozivý (Terrible Terror)
     • Zahradní drak (Garden Dragon)
• Ocasník (Threadtail)
• Tajfumerang (Typhoomerang)
_______________________________________

DRAČÍ ŽAHAVKA
(Fireworm)

Útočnost: 4                  16 (královna)Rychlost: 3                 12 (královna)Pancíř: 5              15 (královna)Palebná síla: 30                        19 (královna)Počet ran: 6Jed: 0Síla čelistí: 0Tajemnost: 6

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Útočnost: 4
                  16 (královna)
Rychlost: 3
                 12 (královna)
Pancíř: 5
              15 (královna)
Palebná síla: 30
                        19 (královna)
Počet ran: 6
Jed: 0
Síla čelistí: 0
Tajemnost: 6

Běžné žahavky jsou dlouhé do 17,8 centimetrů (7 palců), rozpětí mají 4,5 centimetrů a váží 340 gramů. Královna je dlouhá od 17,8 do 27 metrů, vysoká je okolo 10,9 metrů (36 stop) a váží asi 2778,25 kilogramů (6125 liber). Dříve byli nazýváni plamenožrouti. Mají pět páru nohou (ve třetím filmu pouze čtyři) a bílé oči, které ve tmě září. Šupiny jsou světle žluté na břiše bílé (ve tmě také září). Všechny běžné malé žahavky jsou samci, a jediné samice tohoto druhu jsou královna, případně princezna. Jsou mnohokrát větší než samci. Jejich velikost je srovnatelná s kostilamem (Boneknapper), za hlavou má šest rohů a na nose čtyři. Pokud se vylíhne samice-princezna v kolonii s královnou, musí odletět a založit vlastní. Žahavky se dokáží rozpálit na vyšší teplotu než Slunce, i povrch pod nimi může začít hořet. Čím jsou blíž u sebe, tím víc září. Žár z jejich těl pomáhá každého jedince v hejnu udržovat v teple a pokud je jeden člen oddělen, jeho záře začne slábnout a drak během několika hodin umírá. Královny chrlí extrémně silný plynný oheň, z kterého vylétávají částice podobné ohňostroji. Dokáží chrlit i koncentrovanější verzi, bez ohňostroje. Mají schopnost kombinovat plamennou sílu s jinými draky ohnivé třídy (přinejmenším s děsovcem obludným) a vytvořit tak neuvěřitelně silný výbuch, který má zároveň pro účastníky regenerační účinky (obr.1). Běžné žahavky se kupodivu bojí ohně ostatních draků, ale to neplatí pro samice. Královna má obrovskou sílu, rychlost a výdrž, hlavně v ocase, protože jím zvládá bez námahy zvednout i 2,3 tuny.
Královny mohou letět pár dní v kuse a klidně při tom i bojovat. Občas vysílají zvědy a když je cesta bezpečná migrují a dokáží tak způsobit rozsáhlé lesní požáry (obr.2). Pokud se jeden člen hejna ztratí, nebo je unesen, skupinka po něm může začít pátrat. Královna je velmi inteligentní (bylo ukázáno, že odhadují motivy a cíle nepřátel a že hledá pomoc u přátel), má výborný čich a za obranu svého hnízda by položila život. Její jed by zabil draky, vikingy i zvířata, ale draky ohnivé třídy by jím zachránila od bezprostřední smrti, protože jim znovu zažehne plamen do plné síly. Žijí v rozsáhlých jeskynních labyrintech, kde si staví hnízda. Produkují jakési plástve a jejich kapalnou verzí-ohnivým gelem se živí a dodávají si jím teplo. Jsou to také dobří lezci.

Lexikon drakůKde žijí příběhy. Začni objevovat