💣 4.bölüm=Görüş ve NORMAN...!

163 17 29
                                    


Emma'dan

Gilda'yı odaya götürüp norman hakkında ne yapacağımızı düşünüyorduk...

Birden odaya norman girdi... gülümsüyordu...bu gülümsemesi tamamen bir rol idi... Zaten kendisi yanlış...

"Yanınıza oturabilir miyim?"dedi. Artık sesi o kadar itici geliyordu ki anlatamam...

"Tabikide norman."dedi gilda.

"Size casusun kim olduğunu söyleyeyim mi?"

Ne demek istiyordu bu çocuk...

"Kim olduğunu öğrendin mi? Tabikide söyle normann." Diye söyledim de bakalım yalan söyleyecek mi?

"Bana rol yapma Emma. Casusun kim olduğunu biliyorsunuz."

Hay... Yakalanık, sakın çaktırma, sakın çaktırma, sakın!!

"Ne! Biz casusun kim olduğunu bilmiyorum..." Dedimde...

Yüzündeki ifade bir iblisi andırıyordu.

Gilda'yı birden önüne aldı ve boğazına bıçağı yaklaştırdı.

"NORMAN! Ne yapıyorsun!!"

"Sence size ihanet eden kişi benim,sizi orada görmediğimi mi sanıyorsun! Gerçekten çok komiksin emma."

Ardından bir kahkaha kopardı. İki yandan bir adam geldi ve beni iki kollarımdan yakaladılar.

"BIRAK BENİ! SENİ PİSLİK!! SANA O KADAR YARDIM ETTİK VE KARŞILIĞINDA BUNU MU ALDIK!!" nefesim tükenmişti.

"Sana sana o kadar değer verdik. SÖYLE NORMAN SÖYLE NEDEN NEDEN... Gözyaşlarım serbesti artık.

O sırada elinde çatalla gelen don az kalsın gilda'ya, elindeki çatalla vuruyordu.

"NEDEN BİLİYOR MUSUN EMMA! BEN SENİ SEVDİM SEN BENİ SEVMEDİN...ŞİMDİ BENİMSİN TAMAM MI !?! ARTIK RAY YO-" konuşması yarıda kalmıştı.

Biri camdan fırlamış -adeta uçmuş- şekilde norman'ın üstüne atladı.

Bu bu ray'di. O sırada odaya phil geldi. İki adam korkup kaçmışlardı.

Ray bana doğru yürüyordu.

"RAY, RAY. YAŞIYORSUN TANRIYA ŞÜKÜR,RAY." Gözyaşlarım durmuyordu,durduramıyordum.

"Çabuk herkes dışarıya 1 dakika sonra burada ki bomba devreye geçecek. Herkes acele etsin!"  Endişeyle dışarıdaki merdiveni işaret ederek.

Phil'i kucağına alıp aşağıya indi.

"Gilda sen iyi misin?" Dedi don endişe ile bakarak.

"E-evet iyiyim. Bomba patlamadan inmeliyiz."

"Tamam."

Hep beraber aşağıya indik. Direkt ray'in yanına koştuk. Bizim geldiğimizi fark edince yürüdü,yürüdü. Zaman durmuştu artık...

Ray yanıma gelince çenemi kaldırdı.

"O zümrüt yeşilinden öte göz,
Minik bir anten ve zürafa saçları,
Bizi buluşturacak kader,unutma,
Bu büyük arkadaşlığımızı...
"Emma"

***

Minik suikast'ci,
Minik bir kedi,
Okyanus mavisi gözleri,
Minik buğday unu...
"Phil"

***

Gözlükler ve kıyafetler,en büyük sevgisi,
Beraber kazdık bu kaderi,
Beraber gidelim,
Unutma bizleri.
"Gilda"

Kırık yara [Raymma] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin