Bir 13 rw hayranı olarak bu şarkıyı çok seviyorum :(((
Çok soft...
~
Slytherin cübbesini giyerken bir yandan da aynada kendine bakıyordu gri gözlü çocuk.Çok kızgındı sevdiğine,çok fazla hemde. Ama onu bir yandan da bu kadar seviyorken ondan nefret edemezdi. Ne zaman o zümrüt gözleri görse kendini ele verirdi.
Blaise: hadi dostum artık kahvaltıya inelim.
Tamam anlamında başını salladı.
Büyük Salon'a inerken içinden aynı cümleyi geçirip duruyordu. "Potter'a bakmayacaksın, Potter'a bakmayacaksın. Ona sinirli olman gerek."
~Ron: Çok açım.
Hermione: Şaşırmıyoruz.
Diyerek göz devirdi.
Hermione: Harry sen iyi misin? Yaklaşık 45 dakikadır tabağındaki yemekle oynuyorsun.
Harry: ah şey...iyi..harikayım neden kötü olayım ki?
O anda Draco ve tayfası ortak salona giriş yaptı.
Harry, Draco'ya doğru bakıyordu.
Ancak...Draco ona bakmıyor, gülümseyerek içeriye giriyordu.
Belki de o kadar çok kırılmamıştır diye düşündü, Harry.
Tabi Draco'nun o gece odasında ağladığını bilmeden.
Hermione Harry'i koluyla dürttü.
Hermione: hadi Harry derse geç kalacağız.
Harry: tamam siz gidin ben birazdan geliyorum.
Harry, Draco'nun salondan çıkmasını bekledi.
Draco ayağa kalkınca Harry'de hemen peşinden gitti.
Arkasından seslendi
"Draco! Konuşmamız gerek."
Draco duymasına rağmen durmadı.
"Draco, lütfen"
Draco olduğu yerde durdu ama arkasını dönmedi.
"Konuşulcak bir şey yok Potter. Şimdi izin verirsen sınıfıma gideceğim."
Dedi ve hızla ilerledi.
Harry ise sadece onun gidişini izledi.
~
"Artık beni dinler misin?"
"Sabahtan beri peşimde koşuyorsun bu iş çok sıktı Potter" (yo senin de hoşuna gidiyor :) )
"Bak, sana şuan gerçekten hissettiklerimi söyleceğim. Bana bir şans ver lütfen."
Draco tek kaşını havaya kaldırdı.
"Ben korktum Draco. İnsanların beni yargılamasından korktum, biz düşmandık ve sevgili olursak insanların beni, bizi nasıl yargılayacağını düşününce çok korktum ama şunu farkettim ki ben seni seviyorum. Hemde çok. Bazı anlar vardır ki sevdiklerinin değerini daha çok anlarsın. Ben bunu dün daha iyi anladım ve seninle dün geçirdiğim vakit hayatımın en güzel anlarından biriydi. Ben çok özür dilerim. Sadece seni sevdiğimi bilmeni istiyorum."
Draco: ben de seni seviyorum Harry.
Harry: sarılalım mı?
Harry kollarını iki yana açtı.
Draco en içten şekilde gülümsedi.
Ve uzun bir süre sarıldılar.
Draco'nun rüyaları gerçek oluyordu.
Aynı şekilde Harry'ninkiler de.
Harry: yani o zaman biz artık?
Draco: biz artık sevgiliyiz Potter.
Harry: o zaman artık bana Potter demeyi kesmen gerek. Mesela Harry diyebilirsin.
Draco: Potter demek daha çok hoşuma gidiyor.
İkisi de aynı anda gülümsediler.
Eveet. Bir önceki üzücü ve Harry'den nefret edilen bölümden sonra böyle bir bölüm yazdım. Umarım beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın. Sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lDrarryl Whatsapp/Instagram 🏳️🌈
Fanfiction"Çünkü gölgeler kimseyi daha az eşcinsel yapmaz, Potter." #drarry etiketinde 1. Oldu ♡