1. Ő ki lehet??

101 2 2
                                    

Az ébresztőmre keltem fel. Fáradtan nyomtam ki majd lassan kimásztam az ágyból és elintézte a reggeli teendőimet. Megittam a kávémat majd mentem dolgozni. Maddie már kinyitott ezért én csak hátra mentem majd gyorsan átöltöztem és elkezdtem felvenni a megrendeléseket. Minden rendben volt ma de csak adig amíg a főnök ki nem jött az irodájából.

-Lányok ma jön a nagy főnök és beül ide. Szeretném ha nem szurnátok el semmit sem.-mondta majd az ajtó fele nézett amin valakik bejöttek.-Áh meg is jöttek.-mondta majd Maddienek segített én pedig elmentem és felvettem a rendelésüket.

-Szóval holnap Luca elmész és megölöd.-hallottam meg ezt a mondatott. Ijedten néztem fel rájuk majd remegő kezekkel raktam le eléjük a rendelésüket. Mind a 6 srácnak az oldalán volt két fegyver. Vissza mentem a pulthoz majd leültem.

-Főnök.-szóltam neki hallkan aki rám is nézett.-Miért van náluk fegyver?-kérdeztem meg mire ő csendre intett. Kicsit hangosan kérdeztem meg mivel mind a 6 srác minket néztek. Én ijedten a pult mögé mentem majd legugoltam, hogy ne lássanak.

-Azért mert ők maffiák. A fekete hajú amelyik itt ül kint szélen az a vezér.-mondta hallkan.

-De olyan fiatal.-mondta Maddie.

-25 éves.-válaszolta majd ez a beszélgetés ennyibe maradt. A főnök elment valahova Maddie pedig ijedten nézett le rám.

-Ajaj.

-Mi az?

-Azt hiszem téged kérdeznek.-mondta ijedten. Pár perc múlva vissza jött a főnök majd rám nézett.

-Menj hozzájuk.-mondta majd csak nézett.

-Mi-miért?-kérdeztem remegve.

-Csak menj oda.-mondta Maddie. Félve felálltam majd lassan elindultam hozzájuk. Egy srác elment szóval volt még egy hely. A főnökvégig nézett rajtam majd a szemembe és elmosolyodott.

-Ülj le ide.-paskolta meg maga mellett a széket. Nem mertem megmozdulni mert féltem, hogy lelőnek.

-Nem harapok.-tette hozzá majd óvatosan megfogta a kezemet és maga mellé húzott. A többiek végig minket figyeltek de közben beszélgettek.

-Mi a neved?-kérdezte kedvesen tőlem.

-Li-lisa-mondtam ki nagy nehezen.

-Szép neved van. És hány éves vagy?

-22.

-Hm. Fiatal vagy és gyönyörű. Félsz tőlem?-mondta majd kérdezte tőlem.

-I-igen.-mondtam remegve. 

-Nézz rám.-mondta én meg azt tettem amit mondott. A gyönyörű barna szemeibe néztem amikbe elvesztem.

-A szemed mindent elárul. Bánatott, szomorúságot és félelmet. Szeretnélek megismerni.-mondta amin én meglepődtem. Hirtelen felálltam majd rá néztem.

-Bo-bocsánat de vissza kell mennem dolgozni.-mondtam majd el is tűntem. Hátra mentem és vissza öltöztem rendes ruhába majd felvettem a táskámat.

-Minden rendben?-kérdezte tőlem Mads.

-Igen azt hiszem.-mondtam a pult mögül. Éreztem, hogy engem néznek. Elköszöntem tőle majd gyors léptekkel mentem ki a kávézóból majd elindultam sétálni. Egyszer csak neki mentem valakinek. 

- Szia cica.-hallottam meg az ismerős hangot majd felnéztem.

-James. Te mit keresel itt?-ijedtem meg.

-Nem is örülsz nekem?-kérdezte tőlem. Elkezdtem hátrálni ahogy ő közelebb jött.

-Eltaláltad.-mondtam remegve.

Maffiába lettem szerelmes!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant