"Nini...Lili တို႔လမ္းခြဲၾကရေအာင္..."
"လမ္းခြဲမယ္??? လမ္းခြဲမယ္လို႔ေျပာရေအာင္ niniတို႔က ခ်စ္သူေတြလား...niniတို႔က တြဲခဲ့ၾကလို႔လား..."
"Bor!!!"
"အဟက္...ဟုတ္တယ္ေလ...niniတို႔က တြဲခဲ့ၾကလို႔လား...nini liliက္ိုခ်စ္တယ္လို႔ မေျပာခဲ့ဖူးသလို...တြဲမယ္လို႔လဲ တစ္ခါမွမေျပာခဲ့မိတာမို႔ lili ႀကိဳက္သလိုလုပ္လ္ုိ႔ရတယ္..."
"ေကာင္းၿပီေလ...ဒါဆို liliတို႔က မတြဲခဲ့ၾကဘူးေပါ့...
Liliေနာက္ဆံုးေတာ့ အခ်စ္ကြ်န္အျဖစ္က လြတ္ေျမာက္သြားၿပီေပါ့...တစ္ခ်ိန္က liliရဲ႕ niniဆိုတာ မရွိခဲ့ဘူး...တစ္ခ်ိန္က niniအေပၚ အရာရာေပးဆပ္ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ liliဆိုတာေတြ မရွိခဲ့ေတာ့ဘူးေပါ့...ႏႈတ္ဆက္ပါတယ္ nini...liliမရွိတဲ့ အရပ္မွာ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ေနရစ္ခဲ့ပါ..."ဒီအခိုက္အတန္႔က liliအတြက္ ဘဝမွာ အခက္ခဲဆံုးေသာ အခ်ိန္ တဒဂၤေသးေသးေလးတစ္ခုရယ္ပါ...
ဘာေၾကာင့္ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို ေမးဖို႔ပင္ အင္အားမရွိေတာ့...အဲ့ဒီအေမးရဲ႕ ေနာက္ကြယ္က အေျဖကိုလည္းliliမၾကားခ်င္ေတာ့...
မၾကားခ်င္တာဆိုတာထက္ အဲ့ဒီအေျဖက liliကို ပိုနာၾကင္ေစမွာကို ေၾကာက္လို႔ပါ...အခ်စ္ရဆံုးသူကို ခုလ္ိုေျပာမိတဲ့ စကားလံုးေတြက liliအတြက္ စိတ္ေတာင္မကူးရဲခဲ့တဲ့ စကားေပမဲ့ ခုေတာ့ liliရဲ႕ ႏႈတ္ဖ်ားကေန ေသခ်ာေပါက္ကိုေျပာထြက္ခဲ့ရၿပီ...
နင့္ေနေအာင္ခ်စ္ရတဲ့ သူကိုထားရစ္ၿပီး လွည့္ထြက္လာခဲ့တဲ့ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔အတူ ဝမ္းနည္းမႈထက္ နာၾကင္မႈေတြေရာေထြးေနတဲ့ မ်က္ရည္စက္ေတြက ပါးျပင္ေပၚဝယ္ ထိန္းမရေအာင္ က်လာခဲ့သည္....
Portico ေအာက္မွာ ရပ္ထားခဲ့ liliရဲ႕ကားကိုေတာင္ ေမာင္းဖို႔အားအင္ေတြမရွိေတာ့...ကားလမ္းမဖက္ထြက္ကာ
ေတြ႕ရာ Taxi ေပၚသို႔သာေျပးတက္မိသည္...ဒီခ်ိန္မာေတာ့ lili niniကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာကိုမွ မေတြးခ်င္ေတာ့...ေတြးမိတိုင္း ႏွလံုးသားေတြက မခံမရပ္ႏိုင္နာၾကင္ရနာေၾကာင့္ ဒီ့ထက္ပ္ုိၿပီးေတာ့လည္း နာၾကင္မႈဒဏ္ကို ေတာင့္ခံဖို႔ ခံႏိုင္ရည္အားမရွိေတာ့...
YOU ARE READING
❤I love u but... I hate u💔
Hayran KurguSpecial spicy Jenlisa fiction for spciy lovers 💔