*****************************
November 11, 2018
Minji 21. szülinapja*****************************
*Minji szemszög*
Felkeltem, mert az órám idegesítően hangos volt. Ma gyakorolnom kell, mivel 2 hete jött ki az új dalom? Halálra dolgoztam magam a tánc miatt, de így jobb és jobb lehetek a comeback fellépésemen. Az új albumom 'If Only' címet kapta, végül akkor sikerült megcsinálnom, mikor a szüleimet látogattam meg. Ekkor volt az évfordulójuk és szerettem volna velük lenni.
"Hiányoznak" mondtam, miközben a képet néztem.
Nagyon boldog voltam, hogy velük lehettem. Nos igen. A comeback után találkozok velük. A zene az első.
Kisétáltam az apartmanomból, bár csak a két legidegesítőbb barátaim köszöntöttek. Jinah és Rina. Nem testvérek, de vicces, hogy mindkettőjük neve ugyan úgy végződik. Integettem nekik és üdvözöltem őket egy jó reggelttel. 10:36 volt, mikor megnéztem a telefonom. Mivel mindhárman ugyan annál a cégnél vagyunk, úgy döntöttünk, hogy együtt megyünk. Beszélgettünk, nevettünk és Rina viccet csinált Jinahból, hogy milyen kínos tud néha lenni.
Beértünk a céghez, majd külön váltak útjaink. Az ott dolgozók köszöntöttek, mint minden reggel, miközben a stúdióm felé igyekeztem. A lila stúdió. Lilának neveztem el, mert a lila fény gyúlik fel, mikor belépek. Oh, miért? - kérdeznéd- Mert imádom a lilát.
Kiskorom óta a lila mindig is a kedvenc színem volt, főleg mikor találkoztam azzal a fiúval a játszótéren, mikor 6 voltam. Nem emlékszem a nevére, de tudom, hogy ő is ugyan azt a színt kedveli, amit én és ezért is lettünk jóban. Más, amire emlékszem, hogy Daeguban élt. Geochangban találkoztunk. Akkor ő 10 éves volt, így emiatt 3 év volt köztünk. Vicces, hiszen mindkettőnknek vissza kellett mennie a szülővárosába. Enyém Busan és az övé, nyilvánvaló Daegu. Nagyon szeretnék vele újra találkozni, régen láttam utoljára és remélem jól van. Bementen a stúdiómba, majd elkezdtem dalszöveget írni és dalt csinálni. Számítógéppel foglalkoztam, amikor valaki írt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
InstagramㅣBTS ff.
Fanfic@JJungkook.ie @PJimimie.Jam @Taetaehyung @Jung.Hope @Nam.Monie @Minminsuga @Seokjinnie Követnek téged