004

14 1 0
                                    

"Hyung..wae??"taehyung mendekati aku lalu memandang wajah aku keliru.."wae hyung menangis?"taehyung bertanya lagi menunggu jawapan dri aku.."a-ani..xde pape"

Aku menafikan hakikat yang aku sakit..aku rindu dgn sujin..sujin ah andai kata awak ade lagi saya takkan jadi macam ni..aku memandang langit..

"Hoi seokjin..appa panggil kau"yujin datang ke arah aku dan memegang tangan aku tanpa sengaja.."eh mian..aku tak berniat nak pegang"yujin masuk ke dalam rumah semula..

...................

"Seokjin maafkan appa nae??appa tak sengaja pukul kamu haritu..appa tak boleh terima hakikat yang sujin dah takde dengan kita semua..maafkan appa nae??"encik jeon memeluk aku..aku membalas pelukan encik jeon dan tersenyum "gwanchana appa..jin faham..me-memang salah jin"aku menunduk..

"Ani..uljima jin-ah"encik jeon menepuk belakang aku dan menyuruh aku berhenti menangis..hakikat yang amat berat untuk diterima oleh aku mahupun sesiapa sahaja..siapa sahaja yang boleh terima kalau dia sendiri menjadi punca orang yang dia sayang mati??

....................
Skip..

"Well²..kim seokjin polis unit tindakan khas paling hebat di korea tpi sayang kau bodoh sebab tembak tunang kau sendiri.."gambar jin yang berada di dalam pegangan dipandang..

"Well one day..kau pulak akan hilang dari muka bumi ini jin-ah..just wait okay??"aku menyalakan api dan memebakar gambar kim seokjin..lelaki yang aku benci..sangat benci dan aku sanggup buat ape sahaja untuk tengok hidup dia hancur..

Aku tersenyum melihat gambar jin terbakar.."soon or later you will be death"aku bangun dan menyarungkan hoodie hitam..aku bersiap sedia untuk ke 7e..

Pap!

Aku terlanggar bahu seorang yeoja..ehh sujin??bukan ke aku dah bunuh diey??"mian²"yeoja itu menunduk dan beredar dari situ..aku mengikuti diey dari belakang dan diey berjumpa dengan jungkook di seberang kedai..mereka tersenyum gembira..

Jangan kata yang itu yeojachin dia pulak..penat je aku buat plan kalau betul sujin tu hidup lagi!!!aku memandang mereka dan melihat satu kereta hitam bmw berhenti di bahu jalan..taehyung!!

Dia keluar dari kereta"yahh yujin-ah..jom ikut saya dan jungkook lepak!!"taehyung teruja mengajak yeoja itu..ouhh yujin..wait siapa yujin?!!! Kenapa muka mereka seiras?!!ini tak boleh jadi..aku kene siasat perempuan ni!!

Aku beredar dari 7e..terbatal niat aku nak makan ramen tadi..selera aku terputus dan ape yang penting aku kene cari identiti yeoja itu..tangan aku lincah menaip di atas papan kekunci dan mata aku fokus membaca setiap isi yang aku peroleh..okay BINGO!!kau kembar jungkook rupanya..okay well²

Selagi kau tiada ape hububgan dengan seokjin is okay for park jimin sweety..aku tersenyum senget memandang skrin laptop di hadapan aku

aku tersenyum senget memandang skrin laptop di hadapan aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Park jimin..penjenayah yang terlepas tempoh hari..tapi sayang sampai sekarang dia belum berjaya diberkas oleh pihak polis kerana setiap kali dia terlibat dengan jenayah pasti bukti tentang dia akan lesap begitu sahaja membuatkan pihak polis tidak berjaya memberkas diey...

...................
Tbc..

staerynightt

MISTAKE + [ksj]Where stories live. Discover now