005

18 1 0
                                    

"Hey"aku menegur yujin yang berdiri di sebelah taehyung..mereka rapat sejak kejadian di airport haritu..aku rasa ermmm cemburu (?)..tak aku berasa cemburu hanya kerana muka dia yang sama dgn sejin..itu sahaja..aku takda sebarang perasaan pada dia..aku pasti!!!

"Mhmm?"yujin memandang aku..pandangan itu sama dengan pandangan sejin..aku rindu..aku senyum ke arah diey dan menunduk sedikit.."taetae jom pergi sana..nk llaollao"yujin menarik pengan v untuk pergi ke kedai yougurt yang famous itu...aku tersenyum  kelat ternyata aku cemburu dengan kemesraan mereka..

"Nae²..jin hyung anneyong"v melambai ke arah aku dan tersenyum manis..dia bahagia aku pasti..dah lama aku tak tengok senyuman v semanis itu..

Ting!!

Hyung!!! V suka diey!!! Diey cantik hyung!!!!!! V bahagia!!!😆

Jinjja?? Then go for her!!

Hyung bgithu omma!!! JEBALLLLL

Arra² ..nnti hyung bgithu omma..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(Pertukaran watak..author tukar v menjadi adik kepada seokjin..that's all..bye!!)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Yeobuseyo v hyung ade dgn yujin ke??"jungkook berada dalam talian bertanya kepada v.."yaa dia dgn hyung..jangan risau hyung jaga dia.."taheyung memandang yujin yang sedang sebok memakan yogurt di dalam mangkuk bersaiz sederhana..

"Hyung jungkook nak ajak hyung lepak dengan jungkook dengan rumah kook..jom!! Main Fornite ke Free Fire ke Pubg ke..pape je!!jom hyung..bwak je yujin sekali.."

"Hurmm jap..yujin awak nak ikut saya?saya nak pergi rumah jungkook main game"

"Saya nak ikut..saya bosan..tapi saya nk beli mcd kejap boleh??"yujin memegang lengan taehyung dan tersenyum..taehyung angguk

"Nanti hyung datang.."

"Hyungggg kook mcd jugak"

"Xlehh..pakai duit aku eh bukan duit v..kau xpayah!"yujin mengambil telefon taehyung untuk bercakap dengan jungkook dan menamatkan panggilan..taehyung tergelak memandang yujin.."jgn garang sgt yujin-ah..takut saya"

Yujin tersenyum dan memberi yogurt itu kepada taehyung "wae??"taehyung memandang yujin pelik.."awak habiskan lah..kita kene gemok sama²"yujin tergelak..taehyung angguk dan menghabiskan yogurt itu..

"Done!!!so bolehlah kita gemok sama²!!"Yujin angguk dan masuk ke dalam perut kereta..mereka menuju ke rumah jungkook

"Kook!!!jungkook!!!"yujin masuk ke dalam rumah jungkook dan mencari jungkook "ya² kook kat sini"jungkook berada di dapur dan memandang yujin dengan bermakna

"Bwo?!! Mcd kau?? Hurmm nah la aku beli sebab sayang je tau"yujin menghulurkan bungkusan mcd kepada jungkook..jungkook tersenyum dan mencium pipi yujin..yujin selamba sebab dah biasa.."saya??awk xnak kiss saya ke??saya dah teman awak jalan² harini??"v menghulurkan pipi kepada yujin

Cupp!!

"Yahhh!!"v memandang jungkook dan menjeling jungkook.."yujin xleh kiss hyung..jungkook xrestu"jungkook menarik yujin ke belakang dia dan memandang v tajam.."okay hyung xnak main game dengan jungkook"v melangkah keluar dari dapur dan menuju ke ruang tamu memandang kosong televisyen yang berskrin hitam

"Taetae"yujin duduk di sebelah v dan menghadap v.."hurmm?"v menoleh ke arah yujin.."jom lah main game dengan saya"yujin menarik tangan v untuk ikut dia ke tingkat atas.."awak reti ke?"

"Saya reti lah!jom!!"v mengikuti langkah yujin ke tingkat atas.."hyung jom!!"jungkook dah bersedia dengan game Fornite..v terkejut "bukan ke awak kata nak main game dengam saya??"yujin tersenyum dan duduk di atas sofa sambil menepuk tempat kosong di sebelah dia.."meh la main dengan kook..jangan merajuk dengan kook kesian kook"yujin memujuk v untuk bermain fornite dengan jungkook

"Hmm ye lahh..kook,hyung main sebab yujin yang suruh"

"Ye lah tuuuuu"jungkook senyum dan memandang yujin.."kau jangan nak buat benda pelik² eh yujin time kiteorang main nanti.."jungkook memberi amaran kepada yujin.."arraseo!!"yujin menjeling jungkook..

Mereka memulakan permainan..riuh betul dorang main game..yujin hanya bermain telefon scroll ig,bukak twitter,bukak whatapps dan ulang benda yang sama..v dan jungkook pulak bertukar² game dorang main..yujin mengantok dan baring di riba v yang disangkakan riba jungkook..

"Yujin??"taehyung pelik dan pause game sekejap..dia memandang riba dia dan melihat yujin sudah pon terlelap.."kook macam mane n-"jungkook hanya tersenyum.."kook restu hyung..jangan risau..kook tahu ape yang hyung rasa"aku tersenyum..tiba² pintu bilik terbuka dan jin hyung masuk.."haii nak join main game jugakk"

Jin hyung menoleh ke arah v dan terkejut.."wow²..cepatnya!"jin duduk di sebelah jungkook dan mengambil controller kedua yang v hulurkan kepada jin.."ani hyung yujin terlelap je..bukannya ade ape² pon"v berbisik taknak kejutkan yujin yang sedang lena..yujin bergerak dan duduk semula lalu bersandar di bahu v..mata masih terlelap..

Mereka semua tergelak..yujin ni pelik betul dari baring boleh pulak dia duduk..lepastu baring balik..v tersenyum dan mengambil gambar yujin..

v tersenyum dan mengambil gambar yujin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


...................
Tbc..
staerynightt

MISTAKE + [ksj]Where stories live. Discover now