\_#14🐏_/

18 2 1
                                    

Title=Cinta Sejati

🐑🔼🐏🔽🐑🔼🐏🔽

Genre=Percintaan

🐑🔼🐏🔽🐑🔼🐏🔽

Watak:(Fikir sendiri)

🐑🔼🐏🔽🐑🔼🐏🔽

Summary="Kau biar betul!,kau dah gila ke?.Appa kau marah nanti cam mana?".

"Keputusan aku muktamad!.Aku nak hidup berdikari mulai sekarang".

"Habis tu...kau nak cari lah Sang 'Puteri' yang boleh terima kau seandainya cam tu?".

"Haah,lagi pon perempuan kat luar sana tu nak kan harta aku dan bukan cinta aku".

"Suka hati kau lah,tapi ingat kau perlu berhati-hati...kau tu anak dato.Kat luar sana tu bahaya kalau diorang tahu kau seorang anak dato--".

"Perlahan kan sikit suara kau tu!,nanti orang lain dengar lak...".

"Oh,mianhae...".

🐏🔼🐑🔽🐏🔼🐑🔼

Description=Seorang anak dato (Lelaki),mencari cinta sejati nya sendiri.Dia menyamar menjadi orang miskin untuk melihat seseorang itu boleh terima cinta dia atau hanya terima hartanya.

Satu hari,dia terjumpa secara tidak sengaja dengan seorang perempuan yang cara pemakaian nya sangat biasa-biasa sahaja.Dia mula meminati perempuan itu dan cuma mendekati perempuan itu dengan identiti palsunya sendiri.

Persoalannya,adakah lelaki itu dapat mencari cinta sejati sejiwanya itu?(Lebih-lebih lak🙃).Siapa perempuan yang di cintai lelaki itu?.Mampukah lelaki itu hidup berdikari?.Nantikan cerita ni dekat orang yang sudi buat story ni.

Dah macam drama melayu pulak😅.Apa-apa pon enjoy ye korang😆.

++Idea Story😃++Where stories live. Discover now