\_#12🐒_/

12 2 0
                                    

Title:My Boyfriend is Monkey

Gegre:Percintaan

Watak:Jakson(Got7)

Summary:"Awak!,ppali...kita gi sana nak=)".*Teruja.

"Sabar lah...saya nak beli tiket ni dulu".

"Awak...apa tu?,macam best je jom naik nak!".

"Anniyo!,tinggi lah saya takut...".

"Tak apa...saya kan ada=)".

"Hmm...yelah".

****
"Ahh!!,Omma Appa...saya nak balik...>~<".*Nangis.

"Yahoo!,best nya...laju lagi rollercoaster laju lagi!".

"ANDWAE!!".

"Hihihi...".

Description:Apabila kau ada 'Boyfriend'yang terlebih aktif kau pun b-like.

Cerita ni mengisahkan tentang sepasang kekasih yang sangat funny dan sweet couple ha...giteuw~.

  Suatu hari ni si girlfriend ni terpaksa layan karena boyfriend dia yang dari hari tu lagi pujuk dia gi fun fair,di sebabkan boyfriend dia ni COMEL dia ikutkan jelah hati untuk pergi fun fair bersama.

Selepas selesai beli tiket,Si Boyfriend ni ajak girlfriend dia main rollercoaster yang tinggi mencecah langit tu.Fuh!,memang gayat habis lah...si Girlfriend dah kecut perut manakala Si Boyfriend teruja lalu menyeret si Girlfriend dia naik rollercoaster.Memang menjerit lah Si Girlfriend dia sampai bila dah turun tu termuntah-muntah sebab pening sangat euww~.

Tak cukup dengan itu,Si Boyfriend ajak Girlfriend dia gi masuk 'Rumah Hantu'hahaha...Girlfriend dia dah tak tahan apabila berada di dalam rumah hantu lalu dengan langkah yang besar dia tinggalkan boyfriend dia keseorangan di dalam Rumah Hantu tu.Huahaha...kijam nya~.

Dan banyak lah lagi karenah diorang tu.Kalau korang kat luar sana nak buat story tentang ni.Korang masuk lah unsur kebudak-budakan pada Si Boyfriend dan kematangan pada Si Girlfriend.Ingat!,cerita ni tentang percinta yang funny tau.Mesti gembira je...kalau ada marah-marah gitu...nanti tak best lah kan?.

        Ok tu je...nanti gue update lagi.Bye...👋.

++Idea Story😃++Where stories live. Discover now