𝘽𝙡𝙤𝙤𝙙 𝙎𝙢𝙚𝙡𝙡

18 2 1
                                    

Başımdan geçen olayı anlatacağım sizlere. 2 kabilenin nasıl ortasında kaldığımı, hayatımda yaşamadığım korkuyu.. kendi aşk hikâyemi anlatacağım sizlere.
______________________
08/07/2014
Gördüğün tek şey karanlıktı. Bir sandelyeye bağlanmış hissediyordum. Korkuyordum. Bağımak istiyordum ama ağzım kapalıydı. Bir anda ışıklar açıldı...
"Kızım hadi uyan artık!"
Açılan şey perdeymiş ve bu bir rüyaymış. O kadar çok korktüm ki.
"Kızım arkadaşın jungkook geldi kapıda seni bekliyor."
Yatağımdan kalkıp üstümü düzelltim. Kapıya gittim ama açık olan kapıda sadece bir nottan başka bir şey yoktu.
Not:
Saat 12:00 da Karanlık geçit parkında ol.
                            ~Jeon Jungkook
Biraz kormuştum. Çünkü o park beni biraz ürkütüyor. Neden mi? Hiçbir ışık kaynağının olmaması, insanların olmaması, ıssız bir ormana benzemesi...
Kahvaltımı yapıp giyindim. Bugün en yakın arkadaşım Joy ile gezicektik.
~~~~~~~~~
Joy ile buluşmuştuk. Sarıldığımda ondan garip bir şekilde kan kokusu geliyordu.
"Buraya gelirken biryerini falan mı kanattın."
"Hayır neden ki?"
"Kan kokuyosun da ondan."
"Sana öyle gelmiştir."
Joy yürümeye başladığında bende arkasından gittim.
Annem benim hep birileri tarafından izlendiğimi söylerdi. Bunu 8 yaşımdan beri söylerdi. Bende garip bi 'anne çınlaması'  olduğunu sanardım. Spiderman gibi yani. 8 yaşında umursamazdım ama şimdilerde bana söylediği şeyler mantıklı gelmeye başlıyor?
~~~~~~~~~
"Joy biz n-neden buraya g-geldik?"
"İnsanlar buradan hep korkuyor. Ama burası sadece geceleri urpertici. Gündüzleri çok hoş biryer."
"Hayır Joy. Burası hiç hoş biryer değil ben gidiyorum."
Gitmeye kaktığımda Joy kolumdan tuttu.
"Ya benimle gelirsin yada seni şuracıkta gebertirim."
                                Bölüm Sonu

𝕿𝖍𝖊 𝕾𝖙𝖔𝖗𝖞 𝕺𝖋 𝕬 𝖁𝖆𝖒𝖕𝖎𝖗𝖊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin