;;;;;;

8.7K 94 13
                                    

Jonathan yaptıkları için pişmanlık duyuyordu.Mary bunları hak eden biri değildi, ondan hoşlandığını bile söyleyebilirdi.Bunun ne kadar doğru olduğu hakkında da bir fikri yoktu. Bu işlere katara yüzünden bulaşmıştı ve her şey kötü ilerliyordu.Katarayı seviyordu ama ona körü körüne bağlı hissetmiyordu.Kızın tek isteği mary'nin ona değer vermesiydi.Hatta onu sevmesini istemişti.Böylece hayal kırıklığına uğrayacaktı ve acı çekecekti.Aaron düşündükleri kadar zararsız çıkmamıştı ve mary'nin gerçekleri öğrenmesine sebep olmuştu.Hiçbir şey plana uygun gitmemişti. Aaron kataraya 500 dolar vermeyi teklif ettiğinde fazlasıyla şaşırmışlardı.Aralarını bozmaya çalışmak iyi bir fikir gibi görünmüştü.Jonathan mary ile daha fazla yakınlaşıp ona güvenebilirdi.Ayaklarına gelen bu fırsatı değerlendirirken kendilerinden eminlerdi.Düşündükleri gibi de olmuştu.Jonathan mary'nin güvenini kazanmıştı.Olayları uzatmaya çalışırken jonathanın katara ile uzun süreliğine bir yere gitmesi gerekti.Katara erkek kardeşinin öldüğüne inanmıyordu. Bunu sadece ailesi kabullenmişti.Mary'nin kız kardeşi ile ilişkileri bittikten sonra  kataranın erkek kardeşi babasının arabasını alarak bir süre ortalıkta olmayacağını söyledi.Birkaç gün sonra arabanın kaza yaptığı öğrenildi ve içerisinden çocuğun kimliği, kıyafetleri dışında bir şey çıkmadı.Çok uzun süre aradılar.Dönmesini beklediler.Hiçbir zaman dönmedi ve kataranın ailesi umudunu kaybederek öldüğüne kendilerini inandırdılar.Katara arabanın kaza yaptığı bölgedeki yakın yerleri sürekli araştırıyordu.Herkese erkek kardeşinin fotoğrafını gösteriyor, daha önce görüp görmediklerini soruyordu.Eğer görmüş olurlarsa diye de telefon numarasıyla birlikte erkek kardeşinin bir fotoğrafını bırakıyordu.Bir gün katarayı arayarak erkek kardeşini gördüklerini söylediler.Kız deliye dönerek jonathana haber verdi ve birlikte haberi veren kişinin olduğu yere gittiler.Adamın söylediğine göre yırtık kıyafetler giymiş birisi erkek kardeşine çok benziyordu, bir fotoğrafını bile çekmişti.Katara fotoğrafı gördügünde ağlamaya başladı. Erkek kardeşi yaşıyordu ne pahasına olursa olsun onu bulacaktı.3 hafta boyunca her deliği aradılar ama bulamadılar.Kız umudunu kaybetmiş bir şekildeydi.Fotoğraftaki kişi sadece erkek kardeşine çok benzeyen biri miydi? Kendisini her zaman güvende hissettiği kollara bırakmıştı.Her şeyden çok sevdiği sevgilisine, jonathana.

unexpected messages [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin