**********

15.7K 173 27
                                    

jonathan: sana gönderdiğim maskeyi aldın mı mary

mary: evet çok tatlı bir maske 

jonathan: o maskenin siyahını takacağım 

mary: benimle bu kadar çift olmak istediğini bilmiyordum jonathan

Mary, telefonu elinden bırakarak üzerindeki pembe, kabarık ve kısa elbiseyi aynada süzdü. Dizlerine kadar uzanan toz pembe iplerle donatılmış çizmesiyle fazlasıyla uyumlu olmuştu.Pembe kedi maskesini de taktığında kendi kendine hırladı ve kahkaha attı.Heyecanlıydı, jonathana bu teklifi sunarken bile gerilmişti. Bu gece neler olacağından, jonathanın  kendisini ifşa edeceğinden bile emin değildi. Genç kız, yüzünden maskeyi çıkararak kim olduğunu görmek gibi bir hatayı yapmaya bile razıydı.Evden çıktığında kapının önünde jonathan duruyordu.Ne yapacağını bilemedi öylece kalakaldı, gülünç göründüğünden o kadar emindi ki.Jonathan'ın yanındaki bisikleti sonradan fark etti. Baştan aşağı siyah giyinmişti ve siyah maskesiyle birlikte etkileyici gözüküyordu. Mary, telefonunu eline alarak jonathana bir mesaj yazdı. 

mary: hareket edemiyorum

mary: konuşamayacağım 

jonathan: o halde bisikletin önüne otur

mary: bisikletle mi gideceğiz 

mary: sakın beni düşürme

jonathan: seni bilerek düşüreceğim mary

jonathan: atla hadi

Mary bisikletin önüne elbisesinin açılmasından korktuğundan yan bir şekilde oturdu. Jonathan mary'nin düşmemek için bisikleti tuttuğu ellerinin üzerine bir elini koydu. Genç kızın uzun saçları uçuşuyordu.Jonathan bisikleti daha hızlı kullanmaya başladığında çığlık attı.Çocuk kahkalara boğulunca o da gülmeye başladı, bu şekilde mutluydu. Partinin olduğu yere geldiklerinde girişin bile kalabalık olduğunu gördüler. Jonathan girip girmeme konusunda kararsız gibi göründüğünde mary elinden tutarak onu içeri doğru sürükledi. Yüksek ses her ne kadar rahatsız edici olsa da eğleniyorlardı. Mary piste çıkıp dans etmeye başladığında jonathan ona güldü, mary hiç aldırmayarak jonathanı ceketinden çekiştirerek piste götürdü. Şimdi ikiside dans ediyorlardı.Bir süre sonra yoruldular, mary ikisine de içeçek bir şeyler almaya gitti. Geri döndüğünde jonathanı bir kızla konuşurken gördü.Yüzünde maskesi yoktu, kız sinirli gözüküyordu. Yanlarına gittiğinde kız mary'nin kolundan tutarak tuvalete doğru sürükledi. Jonathan buna engel olmamayı tercih etmişti, kız da aldırmadı. Ne diyeceğini merakla beklerken yanağındaki acıyla birlikte kafası sağa doğru savruldu, saçları yüzüne yapışmıştı.'' Senin sorunun ne?'' Diye kıza bağırdığında kız yüzündeki maskeyi çıkarıp '' Jonathanla 1.5 senedir birlikteyiz buraya senin gibi bir kızla gelmiş olması fazlasıyla sinirlendirdi beni, nasıl yapar anlamıyorum!''Öfkeyle sindiremeyeceği sözler sarf etti. Ne diyeceğini bilemedi, jonathan hem kendisini hem de bu kızı kandırmıştı. '' Sadece birkaç haftadır ayrıydık, takılmalık bir kız olarak da seni bulmuş. '' Genç kız dediklerini sindiremiyordu, her şey aniden gelişmişti.'' Ama şimdi aranızda ne varsa bitti,  yeniden beni istiyor.'' Mary daha fazla söyleyeceklerini dinlemek istemedi tuvaletten çıkarak arkasından bağıran kızı duymamazlıktan geldi.Bu kızı okulda daha önce hiç görmemişti.Sinirden dolmuş gözleriyle jonathanı aradı. Hiçbir yerde yoktu, kaybolmuş gibiydi. Mary kendini zar zor dışarı attığında gözyaşlarını tutamadı.Sinirleri alt üst olmuştu ve bunun tek sorumlusu olarak jonathanı görüyordu.Bir taksi çağırarak eve gitti.

mary: seni adi herif **mesajınız gönderilemedi

mary: bir sevgilin varken neden benimle bu şekilde konuşuyorsun **mesajınız gönderilemedi

mary: niye beni takip ediyorsun **mesajınız gönderilemedi

mary: piçin tekisin**mesajınız gönderilemedi

unexpected messages [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin