Final Destiny: Part 12

55 0 2
                                    

Yuri: allow me to start things off with a bang....I summon predaplant Scorpio and I discard a predaplant monster to special summon a predaplant from my deck, I choose Predaplant Cobra which adds a polymerization to my hand when summoned then I'll use it to fuse my Cobra and Scorpio!!! RISE DRAGON WITH HUNGRY FANGS!!! I FUSION SUMMON, STARVING VENOM FUSION DRAGON!!! I end my turn with a facedown.

Ethyn: I draw, I'll start by setting the scale with scale 1 Blue Scaled dragon and scale 8 Blue Scaled Fairy!! I PENDULUM SUMMON!!! TWO BLUE SCALED SOLDIERS AND TWO BLE SCALED GENERALS!!! I then link all four of my monsters together to open the gateway!!! DRAGON WITH CYBERNETIC POWERS, RISE TO CRUSH THE ENEMY!!! I LINK SUMMON, FIREWALL LINK DRAGON!!! Firewall's effect banishes your dragon and your facedown!!!

Yuri: I PLAY MY TRAP, PREDATOR GERMINATION!!! this card protects my dark attribute monsters from your dragon's effects then I can summon 3 tokens in defense mode with 0atk and def.

Ethyn: I play the effects of each general I used for Firewall's link summon. when they're sent to the grave for a link summon, I can banish them to summon another blue scaled monster from my grave so my two blue scaled soldiers will return to the field!!!

Yuri: grr...

Ethyn: I USE MY TWO LVL 4 BLUE SCALED SOLDIERS TO BUILD THE OVERLAY NETWORK!!! CLOAKED IN SHADOWS AND RELENTLESS IN IT'S OBJECTIVE, I CALL UPON THE MOST DANGEROUS OF DRAGON!!! I XYZ SUMMON, DARK REBELLION XYZ DRAGON!!!

Yuri: so you've already learned how to master your new addition....perfect...

Ethyn: TAKE OUT THE FIRST TOKEN FIREWALL, DATA DESTRUCTION!!! 

Yuri: hmph

Ethyn: NOW IT'S YOUR TURN DARK REBELLION, MAULING MANDIBLE CHARGE!!! I end my turn with a facedown

Yuri: DRAW!! I PLAY THE SPELL PREDAPRUNING!!! I EQUIP IT TO MY BANKSIAORGE IN MY GRAVE AND SUMMON IT TO MY FIELD!! I TUNE MY LVL 1 TOKEN WITH MY LVL 6 TUNER MONSTER BANKSIAOGRE!!! BEAT YOUR WINGS TO CREATE A WHIRLWIND OF DESTRUCTION!!!! I SYNCHRO SUMMON, CLEAR WING SYNCHRO DRAGON!!!

Rin bangs on her capsule.

Rin: GIVE BACK YUGO'S DRAGON YOU COWARD!!!

Yuri: I USE MY STARVING VENOM'S EFFECT!!!

Ethyn: I play my trap breakthrough skill, it negates your Starving Venom's effect then banished it.

Yuri: grr...I'll end with a facedown...

Ethyn: I DRAW!!! NOW IT'S TIME FOR YOUR DESTRUCTION!!! I SUMMON BLUE SCALED TIGER!!! I USE HIS EFFECT!!! I CAN NEGATE THE EFFECTS OF A MONSTER ON YOUR FIELD!!!

Yuri: CLEAR WING'S EFFECT WILL ACTIVATE AND NEGATE YOUR TIGER'S EFFECT THEN DESTROY IT AND CLEAR WING GAINS IT'S ATTACK!!!

Clear Wing 2500>>>3800atk

Ethyn: I USE DARK REBELLION'S EFFECT!!! I DETACH ONE OVERLAY UNIT TO HALF CLEAR WING'S ATK THEN DARK REBELLION GAINS THE ATK HE LOST!!!

Clear Wing 3800>>>1900atk

Dark Rebellion 2500>>>4400atk

Ethyn: BUT I'LL USE HIS EFFECT ONCE AGAIN!!! GO TREASON DISCHARGE!!!

Clear Wing roars in pain while Dark Rebellion roars in triumph.

Clear Wing 1900>>>950atk

Dark Rebellion 4400>>>5350atk

Ethyn points at Yuri as his eyes glow brighter.

Ethyn: GO NOW DARK REBELLION AND DESTROY THE ENEMY!!!! MAULING MANDIBLE CHARGE!!!

Zarc-vWhere stories live. Discover now