13🥔

103 31 19
                                    

++Jirae pov

"korang, aku pi kelas dulu ea??"

"okeyy" dengan itu aku pun membuang bekas sisa makanan aku ke dalam tong sampah dan mula jalan menuju ke arah kejaya-

Ehh tibe-)

Maksud aku, menuju ke kelas lah pi mana lagi hohoho.

Aku ni sedang berjalan sambil teringatkan kata2 aku kat Taehyung tadi pagi hm...

Kenapa aku palau dia?? Adakah apa yang aku lakukan tadi itu terlalu kejam??

Ceh, kau sabar Jirae, kau belum tahap nak bunuh orang lagi so tak kejam ok??

Sekarang ni aku nak masuk kelas pastu tenangkan diri yang tengah serabut ni.

"ada ke dia kata aku ni period?? Aku baru,je habis period minggu la-"

"err...aku rasa an jungkook, aku taknak aa teruskan plan kita ni sebab aku...dah mula suka kat Jirae-"

Langkah kaki aku terberhenti di celah celah bucu pintu (apekah *tepuk dahi*) apabila aku terdengar suara yang tersangatlah aku kenali.

Aku pun mula melihat empunya suara tersebut.

Taehyung,

Ngan Jungkook.

Plan?? Jap apa yang dorang tengah bincangkan ni??

Dengan rasa ingin tahu yang lebih mendalam, aku mendekatkan telingaku ke pintu tersebut. Taknak la dekat betul nanti kantoi.

"Kau dah suka dia?? Cepatnye weh, kau dah moveon ngan si Wonyoung tu ke??"

"err...aku..."

Jap napa dia diam?? Takkan dia masih
sayangkan ex dia??

Aku macam mana??

Stop Jirae, stop being a crybaby-)

"haa tengok, kau masih tak boleh moveon...sekarang kau dah suka dua orang dalam satu masa. Macam ni lah, kalau kau masih tak boleh nak moveon, kita batal jelah plan balas dendam kauni dan balik ke pangkuan wonyoung."

Jap otak aku mula memproses sesuatu.

40%

70%

90%

Dan......

So dia couple ngan aku bukan atas dasar cinta?? Sebab nak balas dendam kat ex dia si Wonyoung tuh??

Kata-kata Taehyung dulu mula bermain di mindaku

'A-aku s-sebenarnya suka kat kau dari bulan lalu lagi, aku nak confess masatu tapi takut kena reject hahaha'

Suka aku dari bulan lalu?? Tch, dia tak pernah sukakan aku rupanya.

Serius aku nak nangis sepuas-puasnya sekarang ni, sanggup dia gunakan aku untuk misi balas dendam dia dekat ex dia tuh.

Takpelah, aku cuba untuk jauhkan diri aku daripada dia.

Ya, mungkin itulah jalan yang terbaik.

++End of Jirae pov

◈ ━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━ ◈

"Jungkook, kau taknak makan ke??"

Jungkook menggeleng.

"kau pergilah makan, aku dah kenyang hehe."

⌜𝐬𝐥𝐨𝐰 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞⌟ SEKETUL POTATO S2 -KTH-Where stories live. Discover now