İmagine Dragons - Believer
Medya ne alaka bende bilmiyorum.----------- ------------- --------------
Yumuşacık karlara düşerken merak etti, Mia. Annesinin ve babasının ölümü iğrenç bir şaka mıydı? Evet, kesinlikle öyle olmalıydı. Peki ya bu şaka değilse? Hayır hayır bu berbat bir eşek şakasıydı.
Ayağını kaldırmaya çalıştı. Olmadı. Gözlerini açmaya çalıştı. Olmadı. Hareket edemiyordu Mia.
"Alın çabuk şunları! Cesetleri de yakın! Evide! Tabiki burda değil! Burda olduğumuz kanıtı olan herşeyide silin! Azcık hızlanın sizi pire torbaları!" sonra "Kızlarıda kontrol edin!" dedi bir adam.
Mia'nın uykusu gelmişti.
Hemde çok.
Mia kendini uykunun kollarına bıraktı.
Uyumadan önce, aklına annesi geldi.
Annesinin gözleri,
Birdaha ona sevgiyle bakamayacak gözleri.---------------- ----------------- ------------
"бабочка, (kelebek)
море, (deniz)
лес, (orman)
автомобиль, (araba)
одеяло (battaniye)
дневное время." (gündüz)"Готов к дежурству, солдат?"
(göreve hazır mısın, asker?)
dedi kel adam. Baya korkutucu görünüyordu.Önündeki muhteşem gözleri olan, annesine aşırı derecede benzeyen kızıl kız, sadece bekliyordu. Bu ayrıntıların hiçbirine dikkat etmemişti.
"Я готов." (evet)
Mia'nın ilk kez beyni yıkanmıştı. Ve bu his berbattı.
Ve sadece yedi yaşındaydı.--------------- --------------- --------------
Neden onu öldürmemiştiler?
Kız, sadece on yaşında olan kız, keşke şuan ölseydim diyordu.
Hayır, ergen değildi. Yanıldınız.
Mia'nın hertarafı morarmış yada kan izleriyle doluydu.
Onu öldürmekten beter yapmışlar, ki birnevi ruhunu öldürmüşlerdi, işkencesi bunlada bitmiyordu, onun üstünde deneyler yapıyorlar, deneyler sonuç verdimi diye tekrar deney yapıyorlardi, tekrar ve tekrar. Sonuç alamıyınca tekrardan. Ne yazık ki, bugüne kadar sonuç vermemişti.
Hergün Mia'yı döverek ona dövüş eğitimi verdiklerini ve buna müteşekkir olması gerektiğini söylüyorlardı.
Eğer herhangi bir küfür bilse onlara nah müteşekkir olurum derdi.
Ama bilmiyordu. Altı yaşında modern dünyadan koparılmış bir insan için normal bir durum.
Her gün, bazen her saat başı ondan kan alıyordu Hydra. Mia istiyerek vermiyordu, zorla alıyorlardı.
Tanrı aşkına daha kardeşlerinin hayatta olup olmadığını bile bilmiyordu!
Bu ilk defa beyni yıkandığından beri böyleydi.
Beyni yıkandığından beri hiçbir şey iyi olmamıştı.
-------------- --------------- -----------------
İlk başta sadece duygularını kesinleştirdiler. Bir nevi kel adamın geleceğe yatırımıydı.
Başlamadan önce adam, kulağına yaklaşıp dört kelime söyledi.
"Ölümün benim elimden olucak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mia Lily Carter
FanfictionMarvel Hayır, Peggy Carter ile akrabalıklığı yok. Küfür içerir. Bu kitapta mantık aramayın. Bölümleri elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışıyorum ama naparsın ilham gelmiyince olmuyor. İstediğiniz gibi eliştirebilirsiniz. Yeter ki çok abartmayın.