Hippie Sabotage - Devil Eyes
Karanlık. Çok karanlık.
Korkuyorum.
Burası çok soğuk. Sahi, burası neresi?
Hiçbir şey yok önümde, arkamda, sağımda veya solumda. Aslında gözlerimin açık mı kapalı mı bilmiyorum.
Zihnim karmakarışık,
Ama hiçbir anı yok.Hayır, var. Kısacak birkaç anı ve ne olduğunu anlayamadığım birkaç anı. Anılarımdan biri şu; önümde üç genç kız var. Herbirinin saç rengi farklı. İkisi kızıl, üçüncüsü ise kahverengi. Birbirlerine sarılmışlar. Hepsi ağlıyor, birincinin -saçı daha koyu bir kızıl olan- gözünden yaşlar akıyor, ikincisi ise ağladı ağlayacak durumda. Üçüncüsü ise omzu sarılarak ağlıyor.
Sonunda ağlamasını durduran üçüncü, şöyle diyor,
"Все будет хорошо, не волнуйтесь." (Her şey yoluna girecek, endişelenmeyin.)Ne dediğini anlamıyorum. Sanırım Rusça ama emin değilim.
Gördüğüm kızlar benim kardeşim mi, dostum mu, akrabam mı, çocuklarım mı bilmiyorum.
Onlar kim?
Ben kimim?Bir tane daha anı var. Bu sefer sadece ikinci kız var. Önünde ise ancak yirmi beş yaşında olabilecek genç bir kadın var. Morlar içinde. Ancak gözlükleri ve saçı siyah. Ben -ben?- onları yukarıdan seyrediyorum. Önlerinde yemek tabakları var. Galiba yemekhanedeler. Sesler duymaya çalışıyorum ama olmuyor. Tekrar deniyorum fakat sadece kızıl kızın kahkaha atışını duyuyorum.
Nerden bildiğimi bilmiyorum fakat kızın gülmesi önemli ve değerli birşeymiş gibi geliyor.
Bitti.
Karları hatırlıyorum. Delicesine soğuyu.
Ah bide şu var, aşırı derecede canım acıyor.
Duygularımın keskinleştirildiğini, gözlerimin yandığını ama lanet olasıca gözyaşlarımın akmamamısını,konuşamadığımı.Sonrasında ise bir boşluk var.
Rahatlama, uyku.Bi dakika uyku? Ben öldüm mü?
Öldüysem nasıl düşünüyorum ve anılarım benden neden kaçıyor?O sırada hem rahatlatacak hemde korkutacak bir ses duyuyorum.
"Bayan rahibe Jessica, bana opera açar mısın, hani o dünkü açtığın? Yeni bir beden getirmişler ve ben parçalara ayırıp üstünde deney yapmak için çok heyecanlıyım!"Neden? Neden ben?
--------------- ---------------- ----------------
Hikaye şuan çok karmakarışık biliyorum.
Hala geçmişteyiz, ama bu bölüm bir önceki bölümden daha ileride. Küçük bir spoi verdim ama olsun. Beşinci bölümde üçüncü bölümden devam edeceğim. Bu küçük, ara bölüm belkide hikayenin en önemli kısımlarından olabilir.
Size bir tane spoiler daha vereyim mi? Vereyim vereyim medyaya koyduğum şarkının anlamına bakın... :)
Evvet size iki sorum var:
Sizce bu bölüm kimin ağzından yazıldı?
Bu arkadaş içinde bulunduğu durumdan kurtulacak mı? Yoksa opera eşliğinde parçalanacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mia Lily Carter
FanfictionMarvel Hayır, Peggy Carter ile akrabalıklığı yok. Küfür içerir. Bu kitapta mantık aramayın. Bölümleri elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışıyorum ama naparsın ilham gelmiyince olmuyor. İstediğiniz gibi eliştirebilirsiniz. Yeter ki çok abartmayın.