Misafir

13 0 0
                                    

kız bana kuzen aynı evde kalıcaz artık kimi arayacaksın dedi kahkaha attım hunharca güldüm yahu beynim parçalanana kadar güldüm beynim yine bana oyunlarmı oynuyordu ama ilaçları kaçırmadım hatta eski melek gitti hiç görünmüyordu hatta bi kutu içtim sonra kuzenin o gülüşü beyler hafif kıkırdadı yanakları açıldı gamzeleri göründü sonra çok dikkatli bakıyorum ayıp olucak amına koyim diye geçti aklımdan gözlerimi felan kaçırdım sonra sordum ne o dedim halam şehiremi yerleşmek istedi yoksa dedim annem gelmiyo okula gelicem dedi ben bu hikayeyi biliyordum amk yaşadım ben bunu allahım nolursun ACI ARTIK ŞU KULUNA Ne o yoksa sendemi mimar olmak için geliyorsun dedim biliyorum aq yaşadım hayır dedi ama üniversitemiz aynı dedi beyler yinemi ben bu işin sonunda yine bi kutu ilaçla intiharmı edicem yinemi böyle ama mutluda oldum yahu meleğimdi o benim yüzüne bakmak bile mutlu ediyordu beni fizik demişsin zaten süper kızıl saçlarının arasından elim geçse zevkten sıçarım önceden hiç böyle akraba zafım yoktu ama bu kızla bi yaşanmışlığımız vardı yahu ne yapacaktım oyunu oynamaya devammı edecektim itiraz edip çekip gidecekmiydim yinemi intihar etsem diyede geçmedi değil aklımdan şişşt gözlerin açıkmı uyuyorsun dedi bi anda bi süre düşünmüşüm  belliki kız güldü dalmışım kusura bakma dedim ne o bana evi temizletme planları kurmaya başladın hemen dedi bende yok ya bi ucundan tutarım dedim gülüştük gülsün diye soytarı olur şehrin göbeğinde gösteriler yaparım ben o nasıl bir gülüş yaa rab nasıl yaratmışsın böyle sonra dedi emrivaki yapıyorum ama dedi ayrı bi öğrenci evi bulana kadar bi kaç gün beni idare et be kuzen dedi aslında baban söyledi kalırsın orda yanında diye hem göz kulak olursun ite felan demiş baba dedim önümde kuzu oluyon arkamda tazı ipne bi gülümseme taktım yüzüme ben kalkmış burdan ev almışım sen 1 kişisin çocukluğumuz beraber geçmiş gidip başka evemi yerleşiceksin yanlız kalıyorum zaten dedim yanımdasın bundan sonra kız dedim  ayıp olmasın dedi sonuçta kendi evin yabancı birini neden isteyesinki dedi bende dedim yabancı biri değilsinki tanıdık bir yüzsün dedim ufacıkken beraber oynamazmıydık dedim saol kuzen ya ev kirası derdinden kurtardın beni dedi halbuki sikerim yahu üniversite okuyacam ufacıkken beraber oynadığım hala kızı 10 senedirde görmüyorum gelecek evimde kalacak ama bu öyle değil beyler bu evimde kalsın diye bankta yatarım hergün şikayet edeni balıkesir eşşeği gibsin.

Kem KümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin