2. Fejezet Konoha elbukott (1. rész)

39 6 3
                                    

Reggel 7 kor Tsunade ébresztett. Segített összepakolni, hogy minél hamarabb elmennyek a kórházból. Hazafelé menet arra lettem figyelmes, hogy Ino éshinata veszekszik az eggyik árusnál. Fogalmam sincs, hogy mi ma vita tárgya de Ino nagyon felkapta a vizet. Magamat ismerve nem tudtam megállni hogy ne menjek oda.

-Sziasztok lányok! - köszönök nekik, amire abbahagyják a veszekedést.

-Szia Kazue! Jó hogy jöttél! Most mond meg szépen Hinatának, hogy azt a ruhát nem veheti meg magának amit én néztem ki!! - Uh Ino nagyon ki szokott akadni az ilyesmikért. 

-Ino figyelj keress magadnak egy ugyan olyan ruhát, vagy egy másikfajtát! - Egy kicsit felfort az agyvizem, hogy ilyen semmiségek miatt hogy lehet kiakadni.

- De a ruhát azt én néztem ki előbb magamnak!! Még tegnap!! - Mondta Ino elég vörös fejjel.

-Istenem te lány!!! Ha tegnap nézted ki, akkor miért nem foglaltad le?!? - Mondtam, majd elvettem inotol a ruhát és Hinata kezébe nyomtam. - Tessék. Ez téged illet.

- K-kö-köszönöm Kazue...- mondta hinata még egy kicsit félve. Azzal elrángattam Inot.

-HÉÉ! KAZUE!!! AZONNAL ERESSZ EL! NEM HALLOD?!? - Nem igazán törődtem Inoval, csak egy nyugis napra vágytam. Egy távolabbi sarkon megálltunk.

-Ino mi volt ez? - Faggattam a lányt, mire ő csak lazán enyit mondott:

-Az a ruha nekem játr volna. - majd elfutott.

*Szépen vagyunk mondhatom.* Nem igazán érdekelt az Ino és Hinatás eset, de azért ez furcsa volt. Amint hazaértem, szokás szerint levettem a cipőm, majd felmentem az emeletre kockulni. Amint leültem a gépasztalomhoz, egy cetlit táttam amelyen ez állt:

"6-ra várlak a parkban. Ne vacsorázz!"

                                                                 "Sasuke"

Itt csak egy dolgon járt a fejem.. HOGY A BÜDÖS ÉLETBE JUTOTT EZ BE A GENJUTSUVAL VÉDETT HÁZAMBA!!!! Nah de mindeggy is. 6-ra a parkban... Az més soká lessz. Még csak 10 óra van. Addig is vissza a kockuláshoz. Elsősorban PUBG-ben növeltem a killeim számát, majd áttértem a Call of duty-ra. El is ment az idő. Azon vettem észre magam, hogy már délután 3 óra van. Nekiálltam valami kajafáleséget összerittyenteni. Ebéd után Elkezdem készülődni. Az outfit a ninja ruhámbol állt. Igen tudom nem apróztam el a dolgot, de hát ez van. Nem vagyok az a rózsaszín hercegnő. *Remek maradt még 1 órám... Addig még belefér egy PUBG menet.

Hamarosan háromnegyed 6 lett és én kapkodtam a fejem után. *Kellett nekem két menetet menni!!*Amilyen gorsan csak tudtam elindultam a parkba. Ahogy Sasuke kérte nem vacsoráztam. Ahogy a park bejáratához értem egyböl kiszurtam Sasukét. Megnéztem az időt. *Nem késtem el EZAZ* Nagy levegőt vettem, majd odamentem Sasukéhez.

-Szia Sasuke- Próbáltam laza maradni közben a gyomrom liftezett.

-Szia. Azta Te aztán nem sietted el! - Nevetett. A ruhámra célzott.

-Hát most mit vegyek fel? Miniszoknyát melltartóval? - förmedtem rá gúnyosan.

-Azt szivesen megnéztem volna!- egyperverz mosoly húzódott végig a száján.

-Te mióta lettél ilyen perverz?- Azzal leültem mellé.

Nagy meglepetésemre előszedett a hátizsákjából két ráment. Azt kezdtük el enni, és közben beszélgettünk. IGEN A FÖLDÖN ETTÜNK!! Nem sokkal később Naruto, Kakashi-sensei és Tsunade-sama jelent meg a parkban. Minket kerestek.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 25, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Fehér GyilkosOnde histórias criam vida. Descubra agora