Hatırlamalı

19 2 0
                                    

Marcus

Ona herseyi anlatmalıyım bunu bilmeli ve zamanıda geldi. Ama nasıl anlatacagım hicbir fikrim yok ne diycem Alison biz senle eskiden sevgiliydik ama bir olay sonunda hafızan silindi desem bana götüyle güler. Ya da onun harika gücünü kullanıp öğrenebilir bunu yapmalıyım ama nasıl?

-Marcus artık otursak.

Olamaz ben hala Alisona sarılıyorum.

-E-vet  evet bencede

Bunu nasıl unuttum olamaz ya nese birsey olmaz demi? Hee birde konuya nasıl gircem bilmiyorum ki bunu düsünmeliyim hende simdi ama Dylan var o napar düsman mı olacaz  hem ya Dylanı secerse o zaman kalbime kazigi ben saplarım.

-Marcus biraz garip gelecek  hatta belki biraz yok biraz degil cok tujaf gelecek ama biz senle önceden hic gorustuk mu yada tanıstık mı?

Düsüncülerimi bu cümle böldü. Ne diycem ki simdi?

-Bilemem hatırlamıyorum.

Aferin bana yani daha bes dakika once herseyi anlatcam diyordum birde simdi dedigime bak salak ben ya salak...

-Emin misin cunku sana sarılinca tanıdık bir koku bir duygu hissettim tuhaf ya aman bosver. Aslında ben buraya uzun zamandìr gorusmuyorduk diye geldim.

Şu anda ben emin degilim marcusum demek vardi da nese ve inanamıyorum cidden birseyler hissetti mi ama bana seni unuttu hatirlamiycak demislerdi tamam kararımı verdim ona soyliyecegim hemde simdi.

-Alison aslında seyy nasıl desem bilemedim biraz tuhaf gelebilir.

-Soyle marcus zaten hayatım tuhaf benim.

-Tamam biz senle aslinda eskiden tanısiyorduk hemde baya iyi

-Ne nasìl neden ben hatırlamıyorum?¿

- Çünkü...

Cümlemi bitiremeden kapı birden kırıldı ama olmazki boyle, bir dunya masraf simdi hemde tam herseyi soyliycekken eeee tabiki bunu yapan Dylandı baska kim olabilir ki .....

-Alison hemen burdan gidiyoruz ve bir daha şu dengesizle KONUSMA!!

Heyy bu ne diyo simdi ondan daha guclu oldugumu biliyorum tabi o dengesiz bilmiyor. Ve unutmadan bastan beri hic bu cocugu sevmemistim bir piclik yapiyor ama neyse..

-Neden? Bunu soran tabiki de Alisondı

-Bosver diyip Alisoni vampir hiziyla goturdu.

Yok ya bu cocuk bana tanidik geliyor sanki o gun o olayda oda vardı...

Herseyin Kötü Oldugu O Gün

Alisonla kaciyorduk , pesimizdeydiler onum ve benim ama nereye kadar kacabilirdik ki nereye vampir olabilirim ama onu simdi koruyamazdım. Onu elimden aldılar hafizasini sildiler benimkininde bir kismini acı cekmem icin onu sevdigimi ve anılarımı silmediler bir ay iskence cektim e napabilirdim ki Alisona zarar verceklerdi. Uyandıgımda evdeydim ve Alison beni hatırlamıyordu.

Simdi

O günü lanet olsun ki tam hatırlamıyorum hafızamla oynadılar ve bunu sadece Alison yapabilirdi tabi herseyi anlatıp bana inanırsa ama lanet olsıca Dylan herseyi mahvetti onda dogru olmayan seyler var basta evlenmelerine karsi cıkmalıydım. Hersey icin cok gec degil ama tabi birde su var o kisi yani Dylan cidden tanıdık geliyor sanki o gün pesimizde olanlardan biri oydu ama emin degilim bu yuzden Alisona ihtiyacım var herseyi hatırlamak ve belki eskisi gibi olmak icin......

MERHABALAR COK OKUNMUYOR AMA BEN YİNEDE YAZIYORUM VE LUTFEN VOTE VERİN SAYI AZ OLDUGU HALDE YAZIYORUM GENELDE BPLE OLUNCA KİMSE YAZMAZ NEYSE SONRAKİ BOLUM UZUN OLACAK EMİN OLUN BİR SU MATEMATİK SİNAVİNİ OLALIM DA....

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin