Evet Allison anlatmaya başlıyorum:
-Ben başta avcıydım kardeşimi vampirler öldürdü bende onlardan intikam almak istiyordum.İntikamımı da aldım ama asıl olaylar ondan sonra başladı. Beni yakaladılar ve beni vampir yapmakla aksi takdirde seni öldürmekle tehtit ettiler bende kabul ettim ve evet anneni ben öldürdüm ama isteyerek degil kendimi kontrol edemyordum kontrolsüzdüm senin kanını içicektim ama annen kendisini feda etti üzgünüm Allison...
ovvv yani annem benim için ölmüstü ahhh kendimi kötü hissetmeye başladım ve duygulandım.
-Tamam baba senin sucun yok anladım ama bundan sonrası ne olacak ?
-Sen eşinle olucaksın ve düşmanınız wengo için çok çalışmalısınız kendine yeni ve güçlü ordular kuruyor ve her geçen gün daha da güçleniyor ve benin artık gitmen gerekiyor.
- Tamam ama bir daha ne zaman görüşecez.?
-Zamanı gelince kızım .
Offf baba sana ihtiyacım oldugu zaman şimdi yaptıgın gibi gitmek zorunda mısın? zorundaysan neden?
""""""""""
Babamın söylediklerinden sonra Dylanla sıkı bir şekilde çalışmaya başladık ama artık yoruldugumuz için dinlenmeye kısacası kendimize vakit harcamaya başladık taki son olaydan sonra aklımız arışana dek ve bizi hergün bu konu hakkında araştırma yapan olay sayesinde mutlulugumuz sona erdi.
2 GÜN ÖNCE
-Alison gel artık.
-Hey geldim işte mızmızlanma diyerek yanına uzandım.
-Alison bu kadar güzel olmasydın işler daha kolay olabilirdi.Diyerek dudaklarıma yapıştı.Bende ona karşılık verdim dili agzımın içinde dolanırken bende karşılık veriyordum eliyle gögsümü sıkarken bagırmama sebep ve anlıyınca elini çekip üstümü yırtarak fırlattı.Dudaklarından kurtularak.
-En sevdigim üstümdü diyerek bende onun üstünü yırttım böylece ödeşmiş olduk.Daha sonra vampir hızımla üstüne çıktım bi yandan pantolunu çkarırken Dylanda sütyenimi çıkarmaya çalışıydu uzun ugraşlar sonununda çıkardı gogüslerimi yalarken şortumdan kurtuldu vampir hızıyla üstüme çıktı eli bölgemde geçirirken ıkınmama sebep oldu bi yandanda gögsümü yalarken bu hem zevkli oluyordu hemde Dylnın ne kadar zevk aldıgını görebiliyordum.
- Ahhh bu sesi seviyorum ve daha çok sex yapmalıyız bu vücudu böyle boş bırakamam.Dylan kilodumu çıkaracakken durdu neden durdugunu anlamadım ama ben onu öpmeye devam ediyordum.
-Alison sesi duydun mu?
-Hayır ama bence bu anı bölmemeliyiz hemde tam başlicakken belkide yanlış duymussundur diyerek kendimi Dylana çektim ve gögüslerimi ısırmaya başladı buda benim hosuma gidiyordu daha fazla dayanamayarak elini tekrar özel bölgemde geziderek ıkınmama sebep oluyordu ve gülüyordu Dylan kilodumdan kurtuldu bende onun baksırından kurtuldum.
-Hazırsan başlayalım diyerek gögsümden aşaya dogru yalamaya başladı ve tam içime girecekken Dylan yine durdu bu sefer sesi bende duymuştum ikimizde küfür ederek üstlerimizi giymeye başladık.
-Hey bu iş bitmedi daha devamı var tamda en güzel yerindeydik dedi.
Aşaya indik siyah silütler vardı yüzleri gözükmüyordu tamamen siyahlardı ve vampirlerden bile daha hızlı hareket ettikleri oluyordu her yeri dagıtıyorlardı tabi sonra gittiler.
GÜNÜMÜZ
2 gündür bilmedigimiz yaratkları araştırıyoruz ama tek bidigimiz wengonun askerleri ve babamın dedigi gibi hergeçen gün güçleniyorlar. Bizde yardım isteyerek kendi ordumuzu kurmaya başladık.Vampirler üyücüler bize savaşmaayı kabul ettiler ama kurtların bi kısmı hatta en fazla 100 kişi bizimle birlikte hergün çalışmalar yapıyoruz . Ertesi gün çalışmalara devam ederken Dylanla vampirlere kan almak için ormana gittik.
-Hey bakın güçsüz kral ve kraliçemiz burdaymış bu arada biz wengonun askerleriyiz dedikten sonra bize saldırdılar.Yaklaşık 12 kişilerdi aslında onları yenmemiz lazımdı ama çok güçsüzdük. Dylanı yere serdiklerinde şaşırmıştım ve sinirlenmiştim o an agzımdan buyulu sözler çıktı.
-animo cehokima naster hytre bunların anlamını bilmiyordum ama bir anda ışıklar çıktı ve düşmanlarımız kaçışmaya başladı.Hemen Dylanın yanına gittim.
-İyi misin bebegim ?
-Ahh hayır Alison en son ne zaman kan içtik hatırlıyor musun? güçlerimiz zayıflıyor Alison kan içmezsek insana dönüşürüz kötü yanıda sen melezsin bunu vücudun kaldıramaz ve ölürsün tabi bende
-Ne yani güçlerimizi mi kaybediyoruz.
BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR YB GELMEDİ AMA ÇOK KÖTÜYÜM KUSURA BAKMAYIN UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM YB YAKIN DA GELCEK VE LÜFEN VOTE VERİN NEYSE SİZİ SEVİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE