~5~

618 22 5
                                    

Ante Rebić

Chiara se obukla i izašli smo te ju smjestili u sjedalicu i krenuli. Vidio sam na njezinom malenom licu strah

"Tata a neće se nitko zabit u nas kao onaj dan?"

"Neće sunce tatino."-pa ona se boji

"Ok. Moram vam pokazat doma šta sam narcrtala u vrtiću."

"A šta to?"-znatiželjno je upitala Tina

"Vidjet ćeš"

"Bebo tatina jesi slušala baku i djeda?"

"Jesam. I više puta  sam bila sa tetom Katom u školi i čuvali su me striček Ivan i teta Josipa i bio je striček Suba i teta Tonka. I igrala sam se sa Antoniom"

"Oj koliko toga. A Luku jesi slušala zadnja 3 dana?"

"Naravno tata. Pa kada ja ne slušam?"

"Sumljiva si mi mala"-odmah ju je prokužila Tina

Došli smo u stan i ona je odmah sjela za stol

"Mama ja bi jela"

"A da se najprije skineš? Opereš ruke?"

"A di je Minnie?"-uopće ju nije doživjela hahahah ćaćino dite

"Chiara šta sam rekla?"

"A di je Minnie?"

"Chiara ajde poslušaj mamu šta je rekla"-ustala se mrzovoljno od stola i otišla se presvuć i oprat ruke.

"Ja ne znam kako ću s njom kad ti odeš za Milano"

"Smirit će se i slušat te. Vjeruj mi,kad budete vas dvije došle?"

"A ne znam ni ja neka bude još malo u vrtiću da ja sredim poso bar malp u normalu pa ćemo vidjet"

"EVO MEEEE"

"Dobro Chiari čuli smo te i prvi put."

Sjela je i jela dok smo mi spremali njezinu robicu u torbu. Idemo do Vinjana na vikend

"Di idemo?"

"Kod bake"

"A ja bi išla kod tete Tee i djeda. Nisam ih jako dugo vidjela"

"Vidjet ćemo malena"

Tina je sjela i uzela mobitel i počela na glas čitat članak

Matea Lončarević nova kraljica Hrvatske

Sestra bivše kraljice Hrvatske Kristine Lončarević je nova kraljica Hrvatske. Matea je svojim predivnim glasom i smislom za humor te profesionalnim hodom po pisti osvojila žiri ali i sva ostala srca,otpjevala je pjesmu "a tebe nema" koju je posvetila svojoj sestri Kristini koja je tad bila u komi. Na pitanje žirija što bi promijenila u svijetu i zašto odgovorila je "vratila bi nazad svoju mamu i svoju sestru. Za mamu bi voljela da je živa,a za sestru da se probudi iz kome" sa tim riječima je uspijela rasplakati i žiri Maju Šuput,Janka Popovića Volarića,Martinu Tomčić te Davora Bilmana. Matei su kao znak podrške došli Dejan Lovren,Luka Modrić i Zlatko Dalić. Nakon proglašenja pobjednice ona najljepša je imala priliku reći nešto a ona je samo kratko poručila "ovu pobjedu posvećujem svojoj sestri. Hvala ti anđele moj".

Mattea Lončarević: Sestra mi je najveći uzor,ja sam njezina princeza

"Pričala sam prije nesreće sa sestrom vezano za izbor i prijavu,rekla mi je da odlučim sama i da će ona uvijek bit uz mene. Gledala sam kao mala nju kako hoda čvrsto po tlu uzdignute glave i neda nikome da ju pokosi. Kada je pala ustala bi se još jača,na tome sam joj se divila. Zahvaljujući njoj ja sam danas ovakva kao ona i jer sam učila na greškama koje je ona počinila. Iako sam kraljica za nju ću zauvijek biti mala princeza"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Medena #3》Ante Rebić Where stories live. Discover now