Capitolul 2

61 6 2
                                    

La insisteţele fetelor, am hotarât sa ieşim la o cafea …Ne-am îndreptat spre STARBUCKS CAFFEE, chiar nu vroiam să merg acolo, dar mereu îmi aminteau că acolo ne rezolvăm mereu noi problemele , însă tot acolo îl vedeam mereu  pe Zayn după ore .Când am intrat în Starbucks ne-am aşezat la o masă şi am comandat  cinci  cafele cu frişca , mă holbam prin tot localul , la masa alăturată , era un grup de adolesceţi , unul dintre  acei băieţi  se uită insistent la mine , hmm era de-a dreptul ciudat !Era destul de drăguţ , dar tot la Zayn mă gândeam …Fetele vorbeau despre întamplările din copilarie , încercând să mă facă să uit , însă nu puteam , nici cum.. 

 Jessica :- Hello, la ce te gândeşti , la Zayn ?

Am dat uşor din cap , nefixindu-mi privirea .. Nu puteam să le spun că DA , eu mereu mă gândesc la acel bad boy , pentru că mă făceau obsedată , nu sunt dar ele  nu prea înţeleg ...Cred că   era mult mai  bine dacă nu veneam aici , chiar nu mă simt in largul meu , mai ales că si acel adolescent se uită doar la mine ... ohh.. Trebuia să plec de aici , aşa ca îmi iau rămas-bun  de la fete ..

Kim :-Fetele ..Eu plec  chiar nu mă simt okay .. Vă sun eu mai târziu , paaa! 

Alice:-Ok , ai grijă de tine .. Paa! 

Am ieşit din Starbucks , când acel adolescent înalt, şaten cu ochi negrii mă prinde de mâna şi mă roagă să-i dau numărul de telefon..

Kim :- Ăăăăă , ştii nu e frumos să-mi ceri numărul fără a te preznta.. Decii tu eşti ?

Kyle:- Aaaa, scuze eu sunt Kyle  un adolescent care vrea să te cunoască ..Deci , imi dai numărul tău ?

Kim :- Îmi pare rău, chiar nu am timp de prostii de genu ,nici nu ma simt prea bine , îmi pare rau !

Am plecat fără a mă mai uita inapoi, eu sunt îndrăgostită de Zayn, nu pot da numărul meu oricui, în plus acela era un necunoscut , eram conştientă că Zayn nu se va uita niciodată la mine , dar eu nu pot înceta să-l iubesc , da ştiu e cel mai rău din liceu ,dar  ştiu o vorbă adevărată ..'' Fetele cuminţi, mereu se îndrăgostesc de băieţii răi ! '' În drum spre casă  tot mă gandeam la Zayn si la  acel tip  necunoscut .. Eram confuză, stresată şi foarte obosită. Tot ce voiam era să ajung odată acasă să pot face o  baie fierbinte cu multă spumă, doar aşa mai pot uita de jicnirile de astăzi şi de tot..Când am ajuns acasă , am urcat în camera mea , îmi  caut haine curate în dulap şi merg la baie să -mi pregătesc cada , aşa cum plănuisem în drum spre casă. În timp ce apa de la baie curgea in cada imaculată , eu mă uitasem la o fotografie facută  acum 10 ani , în fotografie era  mama cu tata şi cu mine. Mă gândeam la tot felul de prostii, cum ar fii ..'' Oare de ce tata a părăsit-o pe mama , oare de ce mama nu vorbeşte cu mine despre tata , oare voi putea vorbii vreodată cu tata ? '' M-am dus la baie , cada mă aştepta plină cu apă şi spumă , era timpul să uit de toate si să mă relaxez. După o oră de stat în cadă  mă simţeam  aşa de liberă şi lejeră. M-am dus în camera mea, uscându-mi parul ud , cârlionţat. În timp ce-mi uscam părul , primesc un telefon de la un număr care nu-l aveam salvat în contacte , răspund eu cu o expresie a feţei ciudată !

Kyle \\ :- Heiii sunt eu Kyle , băiatul de la Starbucks , mai ştii ?

Kim \\ :- Mda, te rog să mă laşi in pace , okay ? 

Kyle \\ :- Nu , nu pot , trebuie să mă laşi să-ţi vorbesc 2 minute, măcar !

Kim \\ :- De unde ai numărul meu ?! Şi ce doreşti , nici măcar nu ma cunoşti .. Te rog lasă-mă  în pace !

Kyle \\ :- Dacă vreau să obţin ceva , obţin şi da nu mă cunoşti dar hai să ne cunoaştem , pot să-ţi fiu un amic minunat ! Vrei să ieşi diseară cu mine ? 

Kim \\ :- Îmi pare rău dar nu pot , scuze!

Nu am mai aşteptat să-mi spună  un ''noapte bună'' , ci am închis direct . Părea obsedat ca să fie prieten cu mine şi în plus ce câştigă dacă e prieten cu mine ? Oricum nu am atâta experienţa cu băieţii mai bine că nu am acceptat  invitaţia ... Trec cu vederea peste această întâmplare  şi mă pregătesc de culcare ..De dimineaţă  soarele îşi face apariţia  prin perdelele  colorate  formând mii de linii pe patul şi covorul meu . Mă trezesc la insistenţele soarelui . Merg pâna jos , o văd pe mama cum bea cafeaua , exact ca în fiecare dimineaţă şi îi spun să-mi pregătească ţi mie una cu lapte . Mă întorc înapoi  ca să mă schimb , îmi caut  ceva haine mişto ca să nu mai aibă de ce să râdă piţipoancele liceului împreună cu ceilalţi din gaşca lui Zayn , mi se părea ciudat că Zayn nu  zice nimic de  cum sunt îmbrăcată. Înfine , sper ca această zi să fie mult mai plăcută decât cea de ieri . După ce m-am imbrăcat , cobor la mama în bucătărie ca să-mi beau cafeaua alături de ea ! Termin cafeaua , îmi iau geaca pe mine , îmi iau rămas-bun de la mama şi pornesc spre liceu , sperând să am o zi mai bună ! 

Tell me you're mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum