În drum spre bal nu am scos nici un cuvânt , eram tăcuţi tot drumul chiar nu ştiam ce subiect să deschid. După câtva timp de tăcere , ajungem la liceu unde se ţinea balul . Majoritatea adolescenţilor erau pe afara aşteptau să înceapă balul ..Mai ales Erica , cea mai fiţoasă fată din acest liceu , cred că doar Zayn şi gaşca lui o mai suportă .. Am dat să ies din maşina , însă Kyle a spus să aştept o clipă .. Am aşteptat , am văzut că iese din maşină şi îmi deschide uşa ca să ies , era de-a dreptul ciudat !
Kyle :- Eşti gata , prinţeso ?
Kim :- Sigur. Şi nu mai îmi spune aşa !
Toţi care erau afara se uitau la noi .. Unii râdeau ,iar alţi erau miraţi .Kyle îmi şopti să nu-i bag în seamă. Intrăm în sala de sport, unde se ţine balul , Zayn era şi el acolo bineînţele cu prietenii lui . Unul dintre prietenii lui Zayn şi anume Harry făcea glume la adresa mea , când am trecut pe acolo .
Harry :- Uooo ce avem noi aici o mâţă , ai o ţinută de pfff nici nu am cuvinte !!
Kim :- Nici nu trebuie să-ţi dai tu cu părerea ..
Harry :- Dar cine , prietenaşul tău , Kyle. Frate nu înţeleg ce vezi la asta !
Kyle :- Ajunge ! Eşti un bădăran , dacă tu vrei doar piţipoance nu înseamnă că şi eu vreu asta ! Ok ?
Mă simţeam vinovată , practic se certau din cauza mea ! Zayn încerca să-i potolească ..
Zayn :- Harry.. Termină .. Poate nu o suportăm pe asta dar cu el nu avem nimic , ok ?
La auzul spuselor lui Zayn mă trecu un fior ciudat , aşa că am plecat de acolo fără a mai spune ceva .. Am mers direct la baie ca să pot fi singură pentru un moment , mă gândeam la Zayn şi la Kyle , şi la faptul că Zayn mi-a spus * ASTA* nu înţeleg ce are cu mine .. Măcar că sunt cu Kyle aici, el mă poate înţelege . Mă priveam în oglindă erqam atât de jalnică, mai bine stăteam acasă .. Am încercat să mă aranjey puţin, însă Erica îşi făcu apariţia în spatele meu, sincer nu pot suporta această fiinţă!
Erica :- Hei , hei .. Fetiţa cuminte s-a îmbrăcat aşa şi a ieşi cu un tip la bal ? Cum de .. draga mea ?
Kim :- Erica .. Te rog termina ! Nu e treaba ta, cum mă îmbrac sau cum arat , ok ?
Erica :- Aoooleoo , da de când ai atâta tupeu ? De când eşti cu Kyle, e iubitul tău , nu înţeleg ce vede la tine ?
Kim :- Nu e treaba ta , de câte ori să-ţi spun , lasă-mă în pace !
Erica :- Ok , ... Lasă-mă că vreau să mă aranjez şi nu pot cu tine, aici ... Deci fă stânga împrejur si pleacă .. ACUM !
Kim :- Ok , spor la machiat .. dar să ştii ceva .. Că fără acel machiaj eşti jalnică , pup !
I-am închis gura Ericăi , ce mă bucur .. Am ieşit de acolo cât ai clipi. M-am îndreptat spre sala de bal , toţi dansau , Kyle alerga spre mine disperat!
Kyle :- U-unde ai fost ? Te-am căutat , am vrut să merg pană la tine acasă, am creyut că poate ai plecat ..
Kim :- Stai liniştit , sunt bine am fost doar până la baie .. Şi nu trebuia să te bagi în seamă cu Zayn si ceilalţi , pentru mine .. Ok ?
Kyle :- Ba da .. Ai venit cu mine la bal deci trebuie să am grijă de tine ! Eşti bine ?
Am dat aprobator din cap , fără a mai scoate un sunet ! Ne-am îndreptat spre scena , ca să o putem vedea mai bine pe Jess , Kyle o ştie pe Jess de când era mic aşa îmi povestea în timp ce directoarea liceului îi prezenta pe participanţi , eram uimită , adică Jessica nu mi-a spus nimic de Kyle ...Mi-am mutat privirea pentru câteva secunde în spate , era Zayn cu Harry .. Zayn se holba la mine, era ciudat mai ales că nu era cu Erica ..M-am întors repede , uitându-mă la Jess , era rândul ei! Era atât de perfectă de asemenea şi John . Ei au pregătit un dans şi anume tango , ulala ! Kyle era foarte protector cu mine , chiar în timp ce jess si John îşi făceau numărul , ma luat de mână, brusc ... Eram.. confuză chiar nu ştiam ce să fac.. să îmi trag mâna sau să o las acolo cuprinsă de a lui .. Hmmm .. Am hotărât să îmi las mâna acolo unde era , cuprinsă de a lui Kyle . Pe la sfârşitul concursului , directoarea a anunţat caştigătorii balului .. Eram aşa de curioasă cine va câştiga ..
Directoarea :- Şi câştigători balului sunt ... Jessica Fenton şi ... Niall Horan !!! Felicitări , dragii mei !
Deci când am auyit numele Jessicăi am sărit în sus de fericire şi l-am luat pe Kyle în braţe... Însă Niall era din gaşca lui Zayn şi na trebuia să câştige John nu Niall .. Măcar bine că a câştigat Jess !! După terminarea balului toţi am inconjurat-o pe jess,i-am daruit flori şi am felicitat-o !
Jess :- Vă mulţumesc dragii mei colegi! Vă urez noapte bună , eu acum plec că sunt obosită !
După ce a plecat Jessica , am vorbit cu Kyle să mă ducă acasă ... La ieşirea liceului era Zayn singur şi se uita din nou insistent la mine .. Hmm era ciudat .. Am trecut cu vederea şi am merg în fugă la maşină ! Kyle mi-a spus să -i spun ceva despre mine în drum spre casă ! Am început să-i povestesc câte ceva .. La o curbă a simţit cum o altă maşină se bagă in noi .. Era o senzaţie de frică , simţeam cum maşina se rostogoleşte într-una ! .....Eram inconştientăă !!
CITEȘTI
Tell me you're mine
RomantizmKim Evens, o adolescentă de 17 ani din New York, era o fată obişnuită, singură la pariniţi pană într-o zi când işi face simţită prezenţa EL, iar din acea zi viaţa ei se va schimba radical. Ce se va întâmplă cu ei rămâne de văzut.