O gün anlamıştım aslında bi gariplik olduğunu.
Neydi o gariplik?
Bir an kalbim çarpmaya başladı ve heyecan sardı beni okulun ilk günüydü ve ben liseye başlamıştım sanırım bundan dolayıydı kalbimin çıkacak gibi atması...
(Birine aşık oldum zannettiniz değil mi :D yanılmıyorsunuzzzz )
Okula girmiştim ve ilk onu görmüştüm acaba başka birileride varmıydı yoksa gözlerim kör mü olmuştu de rken deprem oluyormuşcasına sallandım.
-^Kanka şu çocuk bize mi bakıyor.^
diyen salak ama benim bitanem olan Hatice'di.( Bayılır beni daldığım rüyadan uyandırmaya neyse)
Nebilim kızım ben diyerek kolunu cimcirdim çocuğa olan dik bakışlarından vazgeçsin diye.
-^ Napıyosun^ demesiyle pardon anırmasıyla tüm gözler "ne oluyor?" dercesine bize dönmüştü. İnanın o anda ışınlanmak istemiştim ordan çook uzaklara :|
Çok geçmeden bizim grup yani ~ Ayrılsak ölürüz biz deyip aynı liseye girdiğimiz ~ arkadaşlar gelmişti. Tabi bizdeki hava, havada yok ;) etekler diz üstünde saçlar maşalı suratta 2 ton makyaj okula değil sanki düğündeydik 5 kız ilerliyorduk ki arkamızdan bakan delice kahkahalar atan bir yığın erkekler pardon erkek mi dedim odunlar dicektim. :D
Herkes sıraya girmişti bizde oturduğumuz banktan kalkıp gittik sıraya tek biz değilmişik düğüne gelir gibi gelenler ;) İstiklâl Marşı, müdürün konuşması derken dersin yarısı gitmişti tam sınıfa gidiyorduk bi ses bizi durdurdu.
-^Siz düğüne geldiniz galiba^ diyen bir öğretmendi aldı ilk günden adımızı. Sınıflara girdik tanışma faslı falan filan hemen bizimkiler bulmuşlardı kendilerine birer odun(erkek :D) konuştular gülüştüler derken ben cam kenarından dışarı izliyordum. O ilk gördüğüm çocuktu tam pencerenin orada durmuştu bi hızla yanında aldım soluğu.
-^ Merhaba^ dememle "Naber Melek" demesi bir oldu. Şok olmuştum doğal olarak.
-^Nerd- nerden diyecektim ki sözümü kesti ^Kolyeni düşürdün hangi sınıfta olduğunu bilmediğim için seni arıyodum^ dedi.
Tabii ya kolyem "MELEK" yazıyodu. Teşekkür edip gidiyodum ki arkamdan seslendi.
-^Bende Melih^ dedi hafif bir gülümsemeyle. O an anladım ki kalbim okulun ilk gününden dolayı çarpmıyormuş :D
AŞK'MIŞ MEĞER BENİM BÖYLE DELİCE KALBİMİ ÇARPTIRAN ŞEY...