Her zamanki gibi onu izliyordum. Jennie bir şeyler söylüyordu ama onu dinleyen yok.
"Kime diyorum ben?"
Dedi Jennie
"Ha?"
"Jungkook diyorum yanımıza geliyor"
"Tamam gelsin işte kankam"
Dedim ve Jungkook geldi
"Naber gençler?"
"İyi"
"Rosé naber?"
"Müko"
"Anladım"
"Gitti"
Önüme döndüm
"Ee?" Dedim
Jungkook ise bana kısa bir bakış atıp göz devirdi. "Onun sevgilisi var Chae boşver Jimin i" dedi. O 'sevgilisi var' cümlesi her ne kadarda canımı yaksa bir şey demiyordum. Jungkook heyecanla elini çırparken ben anlamaz bakışlarla ona bakıyordum. "Sizi kimlerle tanıştıracağım?"
Jennie meraklı gözlerle bana bakarken bende ona bakıyordum. "Kiminle?" Dedi Jennie Jungkook ise bana baktı ardından ise Jennie ye. "Kimlerle demek istedin?" Derken yanına 3 erkek 1 kız geldi. Jungkook ise onlara baktı sonra bize,hepsini incelediğimde Jimin de Yoongi de vardı.
"Rosé,Tae" "Tae,Rosé" dedi Jungkook. Ben elimi uzattım hangisi olduğunu bilmiyordum ama Jungkook el hareketleri sayesinde bende o çocuğun Tae olduğunu anladım. "Memnun oldum". Dedi hiçte memnun olmuş gibi bir tipi yoktu ama neyse...
2 Dakika sonra
Tanışmamız bitmişti. Hepsi karşımda oturmuştu. Onlar konuşuyordu ben ise yüzüğümü çıkartıp geri takıyordum. Karşımda Jimin ile Dahyun oturmuştu Dahyun kafasını Jimin in omzuna yaslamıştı Jimin ise Dahyun un elini tutuyordu. Jennie bana sorar bakışlarla baktığında havaya baktım
"Gözlerin dolmuş Rosé bir şey mi oldu?" Dedi Yoongi
"Yok bir şey özür dilerim"
Diyip hemen lavobaya girdim lavobada kimse yoktu,herkes büyük ihtimal dışardaydı ben ise yüzümü yıkadım sonra ise yere çöktüm bağırarak ağlıyordum. "Neden?" sonra direkt içeri biri geldi o kişi nasıl buradaydı?
Jimin den
Şu kız nerede kaldı? Dahyun gitmeye karar verdiğinde bir şey demedim. Koşarak geldiğinde hepimiz ona sorar gözlerle baktık o ise bize nefes nefese bir şey dedi. "Rosé o kilitli kalmış"
Hepimiz şoktaydık. "Kim yapmış?" Dediğimde bana baktılar."Bilmem" dediğinde kantinden geçen bir çocuğa baktı ve dudağını yaladı. "Şu yakışıklıya bak be" şuan Chae iyi mi diye düşünsem? Yoksa Dahyun çocuk kesiyor diye mi düşünsem? Jennie ağlamaya başladığında ona baktım. "Chae nin kapalı alan korkusu var" Dedikten sonra yeniden ağladı
"Ben dayanamıyacağım" dedi Jungkook hemen lavobaya doğru koştu ve kapıyı açmayı denedi ama açamadı "Jimin sen dene" dediğinde denedim ve kapı açıldı yerde yatan bir beden görünce korktum Jennie yanına çöktü şuan müdür bize kızlar tuvaletine girdiğimiz için ceza verecekti ama kimsenin umrunda değil
"İyi misin Chae beni ne olursun duy" bende yanına gittiğimde Jungkook ta ağlamaya başladı. Yoongi ise Rosé nin elini tuttu. "Siz?" Dediğimde herke bana baktı. "Siz sevgili misiniz?" Yoongi hayır anlamında kafasını salladı. "O benim eski arkadaşım" Dahyun yoktu. Jennie Rosé nin önüne gelmiş şaçlarını kulağının arkasına koydu. Sonra kıza baktık kızı birde dövmüşlerdi kız bayılalı çok olmamıştı çünkü göz yaşları hâlâ tazeydi.
Rosé den
Başıma giren ağrı ile uyandım. Burası kimin odasıydı? Neden benim üzerimde benden büyük olan kıyafetler var? Üstümde siyah uzun bir bluz var altımda ise şort var,şort var mı yok mu? Belli değil. Odanın her tarafı siyah beyazdan oluşuyordu. Odadan dışarı çıktığımda bağırmaya başladım. Şort benden büyük olduğu için tuta tuta gidiyordum "Jennie,Jungkook,Yoongi?" cevap yok. Sonra Jimin banyodan çıktı ıslak saçları vardı üstünde siyah bluz altında ise siyah eşofman vardı yanıma koşarak geldi. Ne olur onun evi olsun ne olur?
"Jimin demeyi unuttun"
"Neredeyim?"
"Benim evimde"
"Kız arkadaşın yanlış anlamasın"
"Yok ki"
"Dahyun var"
Jimin yere baktı ve bana tekrar baktığında gözleri dolmuştu."O beni bıraktı"
Şuan mutluluktan havaya uçabilirim ama o hiç öyle değil
Hiç istemediğim kelimeleri söyledim ona. "Pişmandır"
Bana baktı. "Aç mısın?"
"Evet"
Aşağı indi bende yanında indim. "Yemek yapıyorum"
"Tamam"
Oturdum aklıma gelen soru ile kalktım. "Bunlar kimin?" Dedim üzerimdekilerini göstererek. "Benim"
"Ne?!"
"Jennie giydirdi sana,ben değil yani ama üzerindekiler benim"
Kapı çaldığında Jimin bana baktı. "Bakar mısın?" Evet anlamında kafamı salladım.
Kapıyı açtığımda Dahyun vardı üzerinde siyah ve pembeden oluşan bir elbise vardı. "Gene mi sen?" O beni dövmüştü üstüne üstün kapıyı kilitlemişti. "Sen sen beni hem dövdün hem de üzerime kapı kilitledin benim kapalı alan korkum var"
Yüksek sesle bağırdığımda Jimin yanımıza geldi. "Bunları sana Dahyun mu yaptı?"
Yok eben yaptı
"Evet"
Dahyun birden bana sarıldı. "Çok pişmanım sadece sevgilime öyle bakan birisini kıskandım"
Sonra sinsice gülüp geri çekildi Jimin e döndü. "Özür dilerim sevgilim sadec--"
"Ben senin sevgilin değilim git buradan"
"B-ben özür dilerim"
Oyunculuk yeteneği devreye girdi
"Hangi biri için o çocukla sevgili olduğun ve beni oyuncağın gibi kullandığın için mi? Chae yi dövüp kapıyı kilitledim için mi? Hangi biri için söyle."
Dahyun Jimin e sarıldı. "Özür dilerim hepsi için" Jimin e baktığımda o ağlıyordu. "Bu kadar yeter! Çık,defol"
Nasıl dedim? Ya ben ne yaptım? Mal niye karışıyorsun sen?
"Sen kimsin ki sevgilimin evinden beni kovuyorsun"
Bana doğru gelmeye başladı korkuyordum gözlerimi kapattım.
'Sen kimsin ki sevgilimin evinden beni kovuyorsun' hep yankılanıyor kulağıma ama en çokta 'sevgilim' lafı.
"Bu kadar yeter sen artık benim sevgilim değilsin"
"Ama..." dedi Dahyun
"Yani burası sevgilinin evide değil o yüzden Rosé yi sıkıştırma."
Şuan abim varmış gibi hissettim
Ve yeniden aşık oldum ona o Dahyun u ne kadar çok sevse de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me// Jirosé (Ara Verildi )
Fanfiction"Jimin,her zaman ne istedim biliyor musun? Sana sarılabilmek,kokunu içime çekmek istedim ama yapmadım,yapamazdım sen o kızın seni aldattığını bile bile o kadını öperken ben sınıfta senin bana verdiğin kalemi tutup ağlıyordum seni çok seviyordum bu a...